Gå til innhold

Oslo-folk på forumet

danilovic

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bor 3,5 meter fra alexander kj. plass. I de nye bygningene der ;) Sentralt og fint. Bedre enn på ullevål der jeg bodde før :)

OOhh, jeg sykler forbi kiellands plass hver dag, på min strabasiøse ferd fra Hellerud til St.Hanshaugen ;)

La meg bare si: Akerselva er ikke det absolutte skillet mellom øst og vest, for hvis det var det, ville St.Hanshaugen og Jernbanetorget ligge på vestkanten(noe jeg vil si de ikke gjør). BTW er Kjelsås i mine øyne Oslo nord, ikke Oslo vest.

Og dimiles: Du skjønner selv hvor latterlig det er å fremprovosere til geografisk kamp mellom øst og vest i hvert eneste innlegg...

Lenke til kommentar
La meg bare si: Akerselva er ikke det absolutte skillet mellom øst og vest, for hvis det var det, ville St.Hanshaugen og Jernbanetorget ligge på vestkanten(noe jeg vil si de ikke gjør). BTW er Kjelsås i mine øyne Oslo nord, ikke Oslo vest.

Jeg mener så absolutt akerselva skiller øst og vest. Vi må jo ha et utgangspunkt å gå ifra etter min mening.

Ikke bry dere om jens - han er bare en nord-oslo snobb som ikke har peil hva en rundkjøring er ;):devil:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...