Putekos Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 GO FURUSET! Hehe.. Bor 5 min unna furuset! me2! Lenke til kommentar
Humbug Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Bor på smestad (mellom smestad og makrellbekken t-banestasjon for de som har peiling) Lenke til kommentar
akira7 Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 GO FURUSET! Hehe.. Bor 5 min unna furuset! me2! Sant? Tror nok jeg har sett deg rundt omkring området her Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 GO FURUSET! Hehe.. Bor 5 min unna furuset! me2! Sant? Tror nok jeg har sett deg rundt omkring området her Hehe..ligger i buskene i helgene... Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Ble født i Oslo... Men flytta da jeg var 3 Lenke til kommentar
akira7 Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 GO FURUSET! Hehe.. Bor 5 min unna furuset! me2! Sant? Tror nok jeg har sett deg rundt omkring området her Hehe..ligger i buskene i helgene... *ler* Så det er deg jeg så forrige uke ved buskene, ja.. Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 GO FURUSET! Hehe.. Bor 5 min unna furuset! me2! Sant? Tror nok jeg har sett deg rundt omkring området her Jeg også, selv om det spørs litt, kanskje 10 minutter gangavstand, men 5 min på sykkel Lenke til kommentar
allyse Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Bor 3,5 meter fra alexander kj. plass. I de nye bygningene der Sentralt og fint. Bedre enn på ullevål der jeg bodde før Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Bor på smestad (mellom smestad og makrellbekken t-banestasjon for de som har peiling) Vet hvor det er ja Går dit på 20 min Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Jeg bor på Oslos beste østkant, Stovner! (Gamle Stovner....) Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Jeg bor på Oslos beste østkant, Stovner! (Gamle Stovner....) "Kult." Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Bor 3,5 meter fra alexander kj. plass. I de nye bygningene der Sentralt og fint. Bedre enn på ullevål der jeg bodde før OOhh, jeg sykler forbi kiellands plass hver dag, på min strabasiøse ferd fra Hellerud til St.Hanshaugen La meg bare si: Akerselva er ikke det absolutte skillet mellom øst og vest, for hvis det var det, ville St.Hanshaugen og Jernbanetorget ligge på vestkanten(noe jeg vil si de ikke gjør). BTW er Kjelsås i mine øyne Oslo nord, ikke Oslo vest. Og dimiles: Du skjønner selv hvor latterlig det er å fremprovosere til geografisk kamp mellom øst og vest i hvert eneste innlegg... Lenke til kommentar
enden Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Kommer du her og sier at St.Hanshaugen ikke er vestkant? Skal du dele i de to er det mye mer vest enn øst. Personlig kaller jeg det heller vest enn sentrum også. Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Vel, uansett hva du sier nekter jeg å innrømme at jeg går på skole på Oslo vest. Dermed basta. Lenke til kommentar
allyse Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 La meg bare si: Akerselva er ikke det absolutte skillet mellom øst og vest, for hvis det var det, ville St.Hanshaugen og Jernbanetorget ligge på vestkanten(noe jeg vil si de ikke gjør). BTW er Kjelsås i mine øyne Oslo nord, ikke Oslo vest. Jeg mener så absolutt akerselva skiller øst og vest. Vi må jo ha et utgangspunkt å gå ifra etter min mening. Ikke bry dere om jens - han er bare en nord-oslo snobb som ikke har peil hva en rundkjøring er Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Ohoi! Noen som skal ut i helga da !? Lenke til kommentar
allyse Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Ohoi! Noen som skal ut i helga da !? Kanskje det ja - noe som skjer? Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Ohoi! Noen som skal ut i helga da !? Kanskje det ja - noe som skjer? jeg og noen venner og venninner har tatt turen til oslo og skal pilse og kose oss... erru' med ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå