dimiles Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Vestkantsoss hele gjengen. Grønland er ghetto. Det er så bullshit. Jeg har enda til gode å se at ALLE som bor på vestkanten pryder rundt i Levis, Diesel, Prada og andre sinnsykt dyre klær. Klart, jeg har noe slikt, jeg òg, men er ingen "soss". Jeg kjenner mange fra østkanten, digger de, har ingenting imot østkanten. Kanskje du også skulle slutte å være så fordomsfull? Er ikke alle som er "sosser". Just another Vålerenga-supporter Gleder meg forøvrig til 20. juli da Vålerenga skal bli banket ned i støvlene! Lyn, Lyn, Lyn!! Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 For øvrig er jeg ikke helt teit, Bislett er favorittstedet, helt på topp, ruvende rett over New Beirut og Dronningens. HÆ!! Hva med Sonny's?? Nå skuffer du meg... Lenke til kommentar
bulldog Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Vestkantsoss hele gjengen. Grønland er ghetto. Det er så bullshit. Jeg har enda til gode å se at ALLE som bor på vestkanten pryder rundt i Levis, Diesel, Prada og andre sinnsykt dyre klær. Klart, jeg har noe slikt, jeg òg, men er ingen "soss". Jeg kjenner mange fra østkanten, digger de, har ingenting imot østkanten. Kanskje du også skulle slutte å være så fordomsfull? Er ikke alle som er "sosser". Just another Vålerenga-supporter Det var strengt tatt ment som en spøk. Get it? Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Spøk? Ikke lett å se - det tror jeg mange er enige med meg i. Uansett, vi legger akkurat DEN diskusjonen død. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 WHO FUCKING CARES? Øst vs. Vest-diskusjoner er bare tåpelige. Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 (endret) Alle diskusjoner om Oslo, ikke bare her, men i alle fora, vender seg bare til en diskusjon om vestkant og østkant og hva som er best. La oss bare få det svart på hvitt: Vestkanten har ting som ikke østkanten har og omvendt. Østkanten har bl.a. "Jallabutikker" og bydelssentre(ja, Tåsen senter finnes, men er vel et av få) Vestkanten har mindre tung biltrafikk og industriområder, og de har jevnt over de flotteste byggverkene og peneste husene. ^Sikkert mer enn bare dette, men det var det jeg kom på i farten... EDIT: hmm.. småpirk!! Endret 16. juni 2004 av smeboe Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Nå syntes jeg at dere drarn litt utenfor emnet her. Hold dere til emnet og slutt med krig! Bor selv i vollen 20min fra oslo om det teller Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 WHO FUCKING CARES? Øst vs. Vest-diskusjoner er bare tåpelige. Ingen bryr seg. Nå var det snakk om Lyn vs. Vålerenga Ikke noe annet. Lenke til kommentar
bulldog Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 omg! What have I done? Var ikke meningen å avspore debatten her da.. Var kun ment som en vennlig spøk. Jeg har ikke noe imot noen på grunnlag av hvor de kommer fra eller hva de har på seg. ok? Synes bare det var litt festlig å høre folk diskutere om kjelsås var "ghetto". Lenke til kommentar
enden Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Noen som husker hva topic var eller? St.Hanshaugen her Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Lyn vs. Vålerenga diskusjonen er jo ganske klar, er den ikke? Det finnes jo bare et lag i Oslo! Oslo stolthet, Lyn! Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 (endret) Lyn vs. Vålerenga diskusjonen er jo ganske klar, er den ikke? Det finnes jo bare et lag i Oslo! Oslo stolthet, Lyn! Nei! Oslos stolthet er uten tvil Oslo Øst FK (som btw har nesten alle 2.lagsspillerne til Lyn, og dermed ligger nederst i 2. divisjon) Men det var en avsporing, flere som bor i Oslo?? Endret 16. juni 2004 av smeboe Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Oslo øst, oslo vest, oslo nord og oslo sør SUGER!!! *løpe tilbake til bergenser tråden* Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Oslo øst, oslo vest, oslo nord og oslo sør SUGER!!! *løpe tilbake til bergenser tråden* *løpe etter med steikepanne i handa* Lenke til kommentar
bkak Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Ti meter fra elva som skiller øst og vest. Jeg er heldigvis på riktig side, og bor på Kjelsås. Hvor på kjelsås? Jeg bor også her Ikke så veldig langt unna Kjelsås Stasjon. Kjelsås er forøvrig ikke noe særlig forskjellig fra noen andre bydeler, beklager hvis jeg satt i gang territoriekrig her med min lille uttalelse om øst/vest. Merk at en del av Kjelsås er på vestkanten av akerselva. Lenke til kommentar
akira7 Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Oslo... Oslo - øst ruler.. jaaaa! :S Men ja, bor i Oslo-Øst, ved Haugen =D Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Bor på Røa, vest i Oslo Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Ja jeg bor på bekkelaget? telles det? dritt vær.... Well, hi there. Bekkelaget er en del av Oslo. Sjekket postadressen din i det siste? Bor på Bekkelaget, jeg også. Lenke til kommentar
akira7 Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 GO FURUSET! Hehe.. Bor 5 min unna furuset! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå