Gå til innhold

Oslo-folk på forumet

danilovic

Anbefalte innlegg

Vestkantsoss hele gjengen. Grønland er ghetto.  :thumbup:

Det er så bullshit. Jeg har enda til gode å se at ALLE som bor på vestkanten pryder rundt i Levis, Diesel, Prada og andre sinnsykt dyre klær. Klart, jeg har noe slikt, jeg òg, men er ingen "soss".

Jeg kjenner mange fra østkanten, digger de, har ingenting imot østkanten. Kanskje du også skulle slutte å være så fordomsfull? Er ikke alle som er "sosser".

Just another Vålerenga-supporter

:thumbup::w00t:

Gleder meg forøvrig til 20. juli da Vålerenga skal bli banket ned i støvlene! Lyn, Lyn, Lyn!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vestkantsoss hele gjengen. Grønland er ghetto.  :thumbup:

Det er så bullshit. Jeg har enda til gode å se at ALLE som bor på vestkanten pryder rundt i Levis, Diesel, Prada og andre sinnsykt dyre klær. Klart, jeg har noe slikt, jeg òg, men er ingen "soss".

Jeg kjenner mange fra østkanten, digger de, har ingenting imot østkanten. Kanskje du også skulle slutte å være så fordomsfull? Er ikke alle som er "sosser".

Just another Vålerenga-supporter

Det var strengt tatt ment som en spøk. Get it? :roll:

Lenke til kommentar

Alle diskusjoner om Oslo, ikke bare her, men i alle fora, vender seg bare til en diskusjon om vestkant og østkant og hva som er best.

La oss bare få det svart på hvitt: Vestkanten har ting som ikke østkanten har og omvendt.

Østkanten har bl.a. "Jallabutikker" og bydelssentre(ja, Tåsen senter finnes, men er vel et av få)

Vestkanten har mindre tung biltrafikk og industriområder, og de har jevnt over de flotteste byggverkene og peneste husene.

^Sikkert mer enn bare dette, men det var det jeg kom på i farten... ;)

EDIT: hmm.. småpirk!!

Endret av smeboe
Lenke til kommentar
:wow: omg! What have I done? Var ikke meningen å avspore debatten her da.. Var kun ment som en vennlig spøk. Jeg har ikke noe imot noen på grunnlag av hvor de kommer fra eller hva de har på seg. ok? Synes bare det var litt festlig å høre folk diskutere om kjelsås var "ghetto".
Lenke til kommentar
Lyn vs. Vålerenga diskusjonen er jo ganske klar, er den ikke? :mrgreen:

Det finnes jo bare et lag i Oslo! Oslo stolthet, Lyn!

Nei! Oslos stolthet er uten tvil Oslo Øst FK (som btw har nesten alle 2.lagsspillerne til Lyn, og dermed ligger nederst i 2. divisjon)

Men det var en avsporing, flere som bor i Oslo??

Endret av smeboe
Lenke til kommentar
Ti meter fra elva som skiller øst og vest. Jeg er heldigvis på riktig side, og bor på Kjelsås.

Hvor på kjelsås? Jeg bor også her :)

Ikke så veldig langt unna Kjelsås Stasjon. Kjelsås er forøvrig ikke noe særlig forskjellig fra noen andre bydeler, beklager hvis jeg satt i gang territoriekrig her med min lille uttalelse om øst/vest. Merk at en del av Kjelsås er på vestkanten av akerselva.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234
Ja jeg bor på bekkelaget? telles det? dritt vær....

Well, hi there. Bekkelaget er en del av Oslo. Sjekket postadressen din i det siste? :p

Bor på Bekkelaget, jeg også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...