Gå til innhold

Oslo-folk på forumet

danilovic

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Schmelck:

"Beste vestkant" er til betegnelsen Vinderen bydel - det sto forleden i magasinet i Dagbladet. Siterer:

"[...]en villa i Vinderen bydel - populært kalt Oslos beste vestkant". :p

dagbladet skrev det samme om Frogner her.

Uansett så er det jo frogner/bygdøy/holmenkollen (med vindern ol.) som regnes som "beste vestkant".

moyner: :thumbup: hehe

Lenke til kommentar
oslo her ja,

på majorstua for å være litt mer eksakt.

100 meter fra krysset. rett ved siden av bunnpris og førekort spesialisten for de som vet hvor det er..

Jeg vet hvor det er! Mellom krysset og Shell-stasjonen - right?

jupp mitt mellom shell og krysset

Lenke til kommentar
Bislett Kebab House er byens beste babb! :mrgreen:

Tar rundt 15 min å kjøre dit, men det er definitivt verdt det! :mrgreen:

For the record skjønner jeg ikke at noen faktisk liker Beirut. Det smaker høgg og lukter røyk i hele butikken. :thumbdown:

Røyk er vel litt drøyt å påstå... Men jeg spydde sist jeg åt der... Om natten altså.. bad kebab... men smaker greit og er billig.

og Jens: KAller du kjelsås slum ell!!! ikke glem at fattern bor der a, ikk ekall det huset en gettho!!!

Lenke til kommentar
Bislett Kebab House er byens beste babb! :mrgreen:

Tar rundt 15 min å kjøre dit, men det er definitivt verdt det! :mrgreen:

For the record skjønner jeg ikke at noen faktisk liker Beirut. Det smaker høgg og lukter røyk i hele butikken. :thumbdown:

Røyk er vel litt drøyt å påstå... Men jeg spydde sist jeg åt der... Om natten altså.. bad kebab... men smaker greit og er billig.

og Jens: KAller du kjelsås slum ell!!! ikke glem at fattern bor der a, ikk ekall det huset en gettho!!!

Huset til faren din er definitivt ikke en ghetto, men Kjelsås er slummen til Korsvoll. :p

Lenke til kommentar
Vestkantsoss hele gjengen. Grønland er ghetto.  :thumbup:

Det er så bullshit. Jeg har enda til gode å se at ALLE som bor på vestkanten pryder rundt i Levis, Diesel, Prada og andre sinnsykt dyre klær. Klart, jeg har noe slikt, jeg òg, men er ingen "soss".

Jeg kjenner mange fra østkanten, digger de, har ingenting imot østkanten. Kanskje du også skulle slutte å være så fordomsfull? Er ikke alle som er "sosser".

Just another Vålerenga-supporter

Endret av Bandidos Pelle
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...