potetskrell Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Ti meter fra elva som skiller øst og vest. Jeg er heldigvis på riktig side, og bor på Kjelsås. Æsj, du er ekkel. Mongokommentar. .. den var god! Lenke til kommentar
schmelck.no Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Schmelck:"Beste vestkant" er til betegnelsen Vinderen bydel - det sto forleden i magasinet i Dagbladet. Siterer: "[...]en villa i Vinderen bydel - populært kalt Oslos beste vestkant". dagbladet skrev det samme om Frogner her. Uansett så er det jo frogner/bygdøy/holmenkollen (med vindern ol.) som regnes som "beste vestkant". moyner: hehe Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 (endret) Eller man kan bare drite lang marsj i hvilken "kant" av byen man bor på? Endret 15. juni 2004 av HalTan Lenke til kommentar
schmelck.no Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Eller man kan bare drite lang marsj i hvilken "kant" av byen man bor på? Selvfølgelig, men da er man jo ingen ekkel slesk lenger Hvor i Oslo bor trådstarter forresten? Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 (endret) Ti meter fra elva som skiller øst og vest. Jeg er heldigvis på riktig side, og bor på Kjelsås. Kjelsås er slummen til Korsvoll og Tåsen. Endret 15. juni 2004 av dimiles Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Eller man kan bare drite lang marsj i hvilken "kant" av byen man bor på? For eksempel. Lenke til kommentar
dessessop Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Oslo folk!!! no e da så gale da gaule!! gi meg riflo!! Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Bekkelaget ? er ikke det en bydel ? oslo er oslo Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 oslo her ja, på majorstua for å være litt mer eksakt. 100 meter fra krysset. rett ved siden av bunnpris og førekort spesialisten for de som vet hvor det er.. Jeg vet hvor det er! Mellom krysset og Shell-stasjonen - right? jupp mitt mellom shell og krysset Lenke til kommentar
bulldog Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Grønland/Tøyen her. Btw - det er skammelig at Marino grill ikke er med i kebab-lista deres! Dobbel shish! *yum* Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Bislett Kebab House er byens beste babb! Tar rundt 15 min å kjøre dit, men det er definitivt verdt det! For the record skjønner jeg ikke at noen faktisk liker Beirut. Det smaker høgg og lukter røyk i hele butikken. Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Bislett Kebab House er byens beste babb! Tar rundt 15 min å kjøre dit, men det er definitivt verdt det! For the record skjønner jeg ikke at noen faktisk liker Beirut. Det smaker høgg og lukter røyk i hele butikken. Røyk er vel litt drøyt å påstå... Men jeg spydde sist jeg åt der... Om natten altså.. bad kebab... men smaker greit og er billig. og Jens: KAller du kjelsås slum ell!!! ikke glem at fattern bor der a, ikk ekall det huset en gettho!!! Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Bislett Kebab House er byens beste babb! Tar rundt 15 min å kjøre dit, men det er definitivt verdt det! For the record skjønner jeg ikke at noen faktisk liker Beirut. Det smaker høgg og lukter røyk i hele butikken. Røyk er vel litt drøyt å påstå... Men jeg spydde sist jeg åt der... Om natten altså.. bad kebab... men smaker greit og er billig. og Jens: KAller du kjelsås slum ell!!! ikke glem at fattern bor der a, ikk ekall det huset en gettho!!! Huset til faren din er definitivt ikke en ghetto, men Kjelsås er slummen til Korsvoll. Lenke til kommentar
bulldog Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 (endret) Vestkantsoss hele gjengen. Grønland er ghetto. Endret 16. juni 2004 av bulldog Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Vestkantsoss hele gjengen. Grønland er ghetto. And that's supposed to be a good thing? Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 (endret) Vestkantsoss hele gjengen. Grønland er ghetto. Det er så bullshit. Jeg har enda til gode å se at ALLE som bor på vestkanten pryder rundt i Levis, Diesel, Prada og andre sinnsykt dyre klær. Klart, jeg har noe slikt, jeg òg, men er ingen "soss". Jeg kjenner mange fra østkanten, digger de, har ingenting imot østkanten. Kanskje du også skulle slutte å være så fordomsfull? Er ikke alle som er "sosser". Just another Vålerenga-supporter Endret 16. juni 2004 av Bandidos Pelle Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Ti meter fra elva som skiller øst og vest. Jeg er heldigvis på riktig side, og bor på Kjelsås. Hvor på kjelsås? Jeg bor også her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå