danilovic Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Hvor mange er vi? Hvor bor dere? Har dere det fint? :----------D)))))) Lenke til kommentar
mad2003 Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Ja jeg bor på bekkelaget? telles det? dritt vær.... Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Søt liten protest. *Lage Kløfta-tråd* Lenke til kommentar
Togo Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Pappa bor i oslo en plass. Begynte på B... :/ Får jeg være med? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 (endret) Hei. Jeg bor i Oslo. Hva skal jeg bruke 14 kr til? Endret 15. juni 2004 av HalTan Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 15. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2004 Bor på Oslo øst. dt r qlt azz lxm jg bor på oslo øst jg likr og gå i do!!!!!11 HEHELOL, på eller i? :-----D Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Bor på Oslo øst. dt r qlt azz lxm jg bor på oslo øst jg likr og gå i do!!!!!11 HEHELOL, på eller i? :-----D Skrev i først,så byttet jeg. Høres mongis ut med i. Din bæsj. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 15. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2004 Skrev i først,så byttet jeg. Høres mongis ut med i. Din bæsj. Det er "på" som høres mongo ut, din promp! Nå må vi ikke gå off-topic her, så jeg vil informere dere om at jeg bor på Ellingsrud. Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 OKEI, sosohal, sier du I østkanten du??? Nei, man bor i oslo, men på oslo øst.. ontopic: Oslo øst, nærmere bestemt Hellerud Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 15. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2004 OKEI, sosohal, sier du I østkanten du??? Nei, jeg sier "på østkanten". Så vidt jeg kan se er "Oslo øst" og "østkanten" to godt forskjellige uttrykk? Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 (endret) Riktig, men når man blir mer spesifikk på hvor man bor, dvs at man navngir et lite sted, er det min mening at man må bruke PÅ. Jeg bor I norge, men PÅ lillehammer... Jeg bor I bergen, men PÅ (sett inn bydel i bergen) Jeg bor I Oslo, men PÅ Oslo øst... Hvis du mener at østkanten er stor nok til å bli kalt i, er det ditt valg. Jeg ser på østkanten som et ganske lite og intimt sted, og kaller det på. EDIT: "pyntet" litt på innlegget Endret 15. juni 2004 av smeboe Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Riktig, men når man blir mer spesifikk på hvor man bor, dvs at man navngir et lite sted, er det min mening at man må bruke PÅ. Jeg bor I norge, men PÅ lillehammer... Jeg bor I bergen, men PÅ (sett inn bydel i bergen) Hvis du mener at østkanten er stor nok til å bli kalt i, er det ditt valg. Jeg ser på østkanten som et ganske lite og intimt sted, og kaller det på. Haha. Jeg støtter den teorien! Eid Lenke til kommentar
Togo Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Kan noen nevne noen bydeler i Oslo som begynner på B? Jeg husker ikke hvor jeg bor når jeg er i Oslo. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 15. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2004 "Jeg bor i Norge, men på Bergen."? Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 (endret) Kan noen nevne noen bydeler i Oslo som begynner på B? Jeg husker ikke hvor jeg bor når jeg er i Oslo. Bjerke? Bolteløkka? Er ikke bydel, da. Endret 15. juni 2004 av RaZorbLadeKisS Lenke til kommentar
Togo Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Hmm... Nei. Tror ikke det. Vet jeg tar lilla linje fra aker brygge! Lenke til kommentar
miCro Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Kan noen nevne noen bydeler i Oslo som begynner på B? Jeg husker ikke hvor jeg bor når jeg er i Oslo. Blindern (hvis det er en bydel)? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 (endret) Det heter på østkanten. Det heter på Lillehammer (kun noen få byer som er "på".) Det heter i Oslo/Bergen/Norge/Pakistan/Camberra/lomma/nesa. Spørsmålet er om det heter "på Oslo Øst" eller "i Oslo Øst". Endret 15. juni 2004 av HalTan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå