mobilfreek Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 det har sjedd med min 6600 at jeg må taste inn puk koden har sjedd med alle med 6600 som jeg kjenner hvordan hva er puk koden til telenor? Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Den får du med i det brevet du får simkortet ditt i... Lenke til kommentar
mobilfreek Skrevet 15. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2004 kjøpte den brukt av nokia i finland så har den ikke Lenke til kommentar
genser Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 kjøpte den brukt av nokia i finland så har den ikke PUK-koden har ingenting med mobilen å gjøre. Den er lagret i simkortet. Ta kontakt med din operatør. Lenke til kommentar
Katazaka_Mitsuo Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 kjøpte den brukt av nokia i finland så har den ikke Mobilen har ikke noe med pukk koden å gjøre! Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 kjøpte den brukt av nokia i finland så har den ikke Mobilen har ikke noe med pukk koden å gjøre! Og dette leste du i posten som kom før din? Lenke til kommentar
Katazaka_Mitsuo Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 (endret) kjøpte den brukt av nokia i finland så har den ikke Mobilen har ikke noe med pukk koden å gjøre! Og dette leste du i posten som kom før din? Nei, må du alltid motsi meg? Endret 18. juni 2004 av Katazaka_Mitsuo Lenke til kommentar
Skrue_McDuck Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 PUK koden følger med dim kortet ditt, hvis du har kastet "pakka" eller noe annet har skjed slik at du har mistet "pakka", så er det bare å ringe eller sende en mail til telenor. er ikke dette feil postet? Lenke til kommentar
rikkmund Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Mye smør på flesk i innleggene her gitt..... Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Mye smør på flesk i innleggene her gitt..... jepp, men jeg vet ikke om telenor har puk kodene til netcom så du burde vel ringe operatøren din. Det har blitt en tendens til at alle gjentar andre, pga poster? Tro meg det kommer med tiden uansett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå