tomto Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Jeg har lenge lurt på hvilken mobiltelefon jeg skal kjøpe, og nå står valget mellom å vente på SE K700 eller S700, eller å kjøpe Nokia 7610 nå meget snart. Jeg er nok ikke den som har den aller beste peiling på dette, og lurer derfor på hva deres forslag er og hva dere mener. Håper dere kan hjelpe Lenke til kommentar
N-Gage2 Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Bruk malen som er her på amobil. Lenke til kommentar
Naxos Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Igjen skjønner jeg ikke hvorfor folk i det hele tatt sammenligner 7610 med k700.. Men men, nå er det engang så at folk gjør det til stadighet.. Jeg er i hvert fall meget fornøyd med min 7610, og ser ingen grunn til å ikke anbefale deg den på det varmeste! Lenke til kommentar
Grimboo Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Bruk malen som er her på amobil. Eller finn en link til han, siden tomto er ny her på forumet Link Velkommen til forumet tomto Lenke til kommentar
MadsES Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Ingen vits, det er bare mobiler som er ute nå! Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 (endret) Ingen vits, det er bare mobiler som er ute nå! Hva mener du, de kommer som smått... Skjekk signaturen min foresten Hvis du bruker den malen så vil det hjelpe oss stort med å hjelpe deg å finne en mobil som passer ditt behov og din lommebok En mobil som har alt, men ikke blir for dyr mao. Endret 15. juni 2004 av Remerser Lenke til kommentar
tomto Skrevet 20. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2004 Takk for veiledningen. Her er det jeg trenger, og fulgt etter malen: Det jeg trenger er: Funksjoner: -Kalender: ja -MMS: ja -GPRS: ja -WAP:ja -Kalkulator: ja -JAVA:ja -Email klient:ikke nødvnedig -Spill:ikke viktig Form: -ikke viktig -Vekt: ikke viktig -Antenne: intergrert Skjerm: Farge -65000 farger eller mer -Størrelse på skjerm: Helst litt stor, ikke liten som på fks. 6610 -Touchscreen: nei Pris: Dette betyr ikke så mye for meg, når jeg nå skal kjøpe kan jeg gi opp til ca. 5000-6000 kr. Diverse: -Merke: Ikke så viktig -Kamera: Ja -Videokamera: Ja -Symbian: Gjerne -triband:ja -Infrarød port:ja -Bluetooth:ja -Minne: Nok til iallefall 200 bilder på telefonen -Minnekort?: helst, men ikke avgjørende -Polyfoniske ringetoner:ja -MP3: ja -Radio:ja, gjerne, men ikke veldig avgjørende Igjen, takk for hjelpen, og for å ha ønsket meg velkommen Grimboo Håper dere kan hjelpe meg! Lenke til kommentar
rønning Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Ville nok gått for en SX1 hvis jeg var deg..men 7610 er også et bra valg..kanskje P900, spørs om du vil ha touchscreen.. Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Ta en titt på SX1, meget god mp3 spiller og radio Stor skjerm, symbian og minnekort Anbefales Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå