Gå til innhold

Til Alle Linux-n00bs!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har lasta det ned,.. men har ikke hatt tid til å brenne det enda,... Men jeg selv kunne ikke fallt meg inn i å brukt det, da jeg selv er fornøyd med slack.... - Men jeg tenkte mer på søsken /venner som ønsker å prøve linux men som har holdt avstand fordi det rett og slett har vært for vanskelig,...

Lenke til kommentar

Helt greit i starten kansje..

Men det er et stort men her, du lærer ikke linux på samme grad i ramond linux som i feks. slack eller debian. Der må du gjøre selv messe som ramond og lignende gjør for deg... Det er det samme som i win, der er også alt ferdig oppsatt.

Har mere tro på enkle distroer i jobb, kontor og skole sammenheng. Der er ikke pointet å lære hvordan det funker men å bruke det kjapt og nyttig...

Men for alldel greit å bruke den første stunden i LINUX...

Lenke til kommentar

Ser at du ikke har fått opp norsk tastatur enda, til tross for at det var så lett :wink: neida, bare skoyer

Var borti Redmond (Lycoris) bitte litt selv, fungerer sikkert fint for nybegynnere, har i hvert fall fått mye skryt i diverse anmeldelser.

Bruker nå RH 7.2, trives :smile:

(Er forøvrig relativt newbie selv)

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-04-16 15:51, blanc skrev:

Jeg kan anbefalle alle linux-n00bs (meg selv inkludert) a[ pr;ve Redmond Linux eller ogs[ kalt Lycoris. Det er dritlett og har saalangt bare bydd paa positive overraskelser!

Mitt tastatur har tre taster, æ, ø, og å. Har du problemer med å finne dem? (TIPS: De er til venstre for enter knappen).

:smile:

Lenke til kommentar

On 2002-04-16 17:20, Radiax skrev:

Quote:

Mitt tastatur har tre taster, æ, ø, og å. Har du problemer med å finne dem? (TIPS: De er til venstre for enter knappen).

:smile:

Hmmm, er ikke det en del kanpper for lite da?? 3 knapper + enter, merkelig bruk briller :-]

nei da..

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...