Egil.B Skrevet 16. april 2002 Del Skrevet 16. april 2002 Jeg kan anbefalle alle linux-n00bs (meg selv inkludert) a[ pr;ve Redmond Linux eller ogs[ kalt Lycoris. Det er dritlett og har saalangt bare bydd paa positive overraskelser! Lenke til kommentar
alaruz Skrevet 16. april 2002 Del Skrevet 16. april 2002 Har lasta det ned,.. men har ikke hatt tid til å brenne det enda,... Men jeg selv kunne ikke fallt meg inn i å brukt det, da jeg selv er fornøyd med slack.... - Men jeg tenkte mer på søsken /venner som ønsker å prøve linux men som har holdt avstand fordi det rett og slett har vært for vanskelig,... Lenke til kommentar
oskar1 Skrevet 16. april 2002 Del Skrevet 16. april 2002 Helt greit i starten kansje.. Men det er et stort men her, du lærer ikke linux på samme grad i ramond linux som i feks. slack eller debian. Der må du gjøre selv messe som ramond og lignende gjør for deg... Det er det samme som i win, der er også alt ferdig oppsatt. Har mere tro på enkle distroer i jobb, kontor og skole sammenheng. Der er ikke pointet å lære hvordan det funker men å bruke det kjapt og nyttig... Men for alldel greit å bruke den første stunden i LINUX... Lenke til kommentar
Cronius Skrevet 16. april 2002 Del Skrevet 16. april 2002 Ser at du ikke har fått opp norsk tastatur enda, til tross for at det var så lett :wink: neida, bare skoyer Var borti Redmond (Lycoris) bitte litt selv, fungerer sikkert fint for nybegynnere, har i hvert fall fått mye skryt i diverse anmeldelser. Bruker nå RH 7.2, trives :smile: (Er forøvrig relativt newbie selv) Lenke til kommentar
Radiax Skrevet 16. april 2002 Del Skrevet 16. april 2002 Quote: On 2002-04-16 15:51, blanc skrev:Jeg kan anbefalle alle linux-n00bs (meg selv inkludert) a[ pr;ve Redmond Linux eller ogs[ kalt Lycoris. Det er dritlett og har saalangt bare bydd paa positive overraskelser! Mitt tastatur har tre taster, æ, ø, og å. Har du problemer med å finne dem? (TIPS: De er til venstre for enter knappen). :smile: Lenke til kommentar
oskar1 Skrevet 16. april 2002 Del Skrevet 16. april 2002 On 2002-04-16 17:20, Radiax skrev: Quote: Mitt tastatur har tre taster, æ, ø, og å. Har du problemer med å finne dem? (TIPS: De er til venstre for enter knappen).:smile: Hmmm, er ikke det en del kanpper for lite da?? 3 knapper + enter, merkelig bruk briller :-] nei da.. Lenke til kommentar
N3xUZ Skrevet 26. april 2002 Del Skrevet 26. april 2002 Har n og a knappen bytta plass eller?? Hirr hirr! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå