SumSar Skrevet 16. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2004 Ser ut som de gamle nokia-modellene er storfavoritter blant brukerne her... Gikk vist bedre med de før Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 (endret) Ser ut som de gamle nokia-modellene er storfavoritter blant brukerne her... Gikk vist bedre med de før De gamle Nokia'ene er best. Man kunne jo ha logoer på de. Også kunne man til og med skrive slike: .( ' '''() ("( 'O', ) .(")("),,) Aaah... Endret 16. juni 2004 av walter_melon Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Ja, det var gode-gamle-nokia dager *drømme*. Men må sies at symbian modellene til nokia nå er relativt bra de og, men jeg er ikke like glad i 40 series'ene nå... Lenke til kommentar
kristoffer1989 Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 må vel være 3330. først gikk den i vaskemaskinen ....sjærmen føkka seg og til slutt ble battreritden 2 min he he, men moren min sin funka etter en omgang for den hadde jo bare vært igjennom skylleprogrammet Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Nokia 3310,tålte masse slag i bakken,vann og fukt. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Ei venninne av meg hadde en Motorola telefon. Husker ikke modellnavnet... 3 år siden den kom på markedet nå kanskje? Vi skulle lage en liten videosnutt der hun knuser den i filler. Hun brukte hammer og slegge, men det tok LANG tid før mobilen ga opp kampen og døde. Den største synlige skaden ble på skjermen som ble knust. Selv liker jeg ikke Motorola telefoner (sverger til Nokia), men er imponert over hvor solid den var. Lenke til kommentar
Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 siemens c35, vakker mobil med WAP og greier (en av de første?) Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Den beste telefonen jeg har hatt er nødt til å være min trofaste Ericsson T18s. Den tålte absolutt alt, og det var aldri noe feil på den. Dette er den telefonen jeg har brukt lengst av alle jeg har hatt, over et år. Jeg har den faktisk enda, og den funker like godt som da den var ny. På en god andre plass må min kjære Ericsson T39m komme. Eldre Nokia og Siemens telefoner har jeg bare hatt problemer med. Lenke til kommentar
anettech Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Panasonic G 600 er den beste jeg har hatt... Dummeste jeg noensinne har gjort var å kvitte meg med den Lenke til kommentar
Navy Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Nokia 7610!! Ruler azz, kanskje K700 bedre?? Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Var mest fornøyd med min gamle 5210 Men den ble stjelt. Pappa hadde sin frem til en uke siden da han mista den 7 meter ned i en tom silo eller noe og den landa på et jerngulv. Toppdekselet datt av og antennedelen datt ut. Pappa så ikke at den mangla og kom hjem og spurte meg om å få låne min gamle 3510. Jeg sa at antenendelen mangla og han henta den og teipa den fast. Den virker enda, litt dårlig lyd i høytaleren og sånn men jeg bruker den som ekstratelefon Digg telefon, også kan jeg lage bildebeskjeder hehe Men jeg er ganske fornøyd med E700 også, digger utseendet. Lenke til kommentar
Habla Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 GH 198........Det var en fin mobil som holdt øret varmt. Kunne også brukes til slagvåpen hvis det var nødvendig. Det er alltid noe spesiellt med den første... Lenke til kommentar
bulldog Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Da må det nesten bli T610 som jeg har nå. Har vel bleknet litt siden den var ny, men jeg har aldri vært så fornøyd med en mobil som jeg er med denne. Skal holde i minst et år til. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Slike off-topic diskusjoner tar vi heretter i off-topic forumet. Slike poster har ingenting å gjøre i ett forum der man spør om råd og tips angående mobiltelefonen. Lenke til kommentar
kodak Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 den beste mobilen eg har hatt er t610 :!: Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 Hos meg var det en nokia 5110. Solide som bare det. kunne slå dem ed en spade, og det eneste som skjedde var at batteriet falt av.. Dessuten var den enkel å bruke. Lenke til kommentar
bkvaloy Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 3330 var gullfin. Tålte faen meg alt den telefonen. Er ellers VELDIG fornøyd med min Z600 som ikke har vært utsatt for de store prøvelsene enda... Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 Ei venninne av meg hadde en Motorola telefon. Husker ikke modellnavnet... 3 år siden den kom på markedet nå kanskje? Vi skulle lage en liten videosnutt der hun knuser den i filler. Hun brukte hammer og slegge, men det tok LANG tid før mobilen ga opp kampen og døde. Den største synlige skaden ble på skjermen som ble knust. Selv liker jeg ikke Motorola telefoner (sverger til Nokia), men er imponert over hvor solid den var. Min Siemens S35, knuste jeg i småbiter... Men da det bare var kretskortet igjen av den, kunne jeg holde batteriet intill kortet, slå på mobben ved å kortslutte no greier og så velge "demo" (hadde ikke sim kort brønn) og så spille spill med den var lættis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg