fflex Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Jeg har lagt inn OS på min 200gb wd s-ata disk, men vil nå legge inn s-ata driverne. Jeg har et MSI K8N NEO PLATINUM hk... mener at jeg prøvd det meste, men det vil ikke skje noe når jeg trykker F6 i wininst. menyen....den bare går forbi, har aktivert F-tastlås..er ikke noe med det. S-ata står enabled i BIOS. Floppyen fungerer ialfall i windows, jeg har denne rekkefølgen i Boot device: 1.CD-ROM 2.Harddisk 3.Floppy Noen tips? noen som har hatt samme problemer selv? Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Jeg har lagt inn OS på min 200gb wd s-ata disk, men vil nå legge inn s-ata driverne. Jeg har et MSI K8N NEO PLATINUM hk... Hvis du har lagt inn OS så trenger du vel ikke sata drivere ? Under oppstarten så trykker du F6, og lar installasjonen fortsette, så får du etterhvert spørsmål om diskett med drivere Lenke til kommentar
GKJ Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Bruker du trådløst tastatur? Vil ikke virke å bruke et trådløst tastatur når du booter fra CD'en. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå