MIZZ_HELL Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Jeg har nettopp lastet ned en film men den er bare grønn, jeg får lyd. Jeg har innstalert ACE mega codecs pack, men den er fortsatt grønn. Er det filmen som er sånn eller er det noe jeg kan gjøre?? Lenke til kommentar
Vapor"k Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 ja samma problemet her.. har div . codec packs men ingen har hjulpet nevneverdig... help us! Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 Det hjelper ikke å lesse på med codecpakker, det gjør bare ting verre. sjekk hva slags codec du trenger med Gspot og installer kun de du trenger. Lenke til kommentar
jokki Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 (endret) Husker at det var noe med XviD codec og at filmer ble grønne for et en god stund tilbake, men det skal være fikset for lenge siden. Altså: det er ikke noe galt med selve filmen, det er codecet du har instalert for å få se filmen korrekt som er feilen.... Løsningen burde være og prøve FFDShow, har opplevd ingen problemer med den, og den tar det meste og vanligste. Endret 16. juli 2004 av jokki Lenke til kommentar
ATI TwEaKer Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 Jeg har g.spot som står det er Xvid, noe jeg har, og FFDshowm har jeg også... Min film er fremdeles grønn.. Enybody? Lenke til kommentar
shamanix Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 Slett alt av codecer og codec-pack(som gjør ting værre). Installer disse (bare søk på google): AC3Filter DivX ffdshow Fraunhofer Radium Mp3 Codec OggDS Windows Media Player 9.0 Codecs XviD Lenke til kommentar
Blib Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 Tja, du trenger vel ikke alle dem engang. Jeg har KUN ffdshow og AC3Filter. Oh, og faktisk også DivX da, men det er for de gangene jeg koder filmer selv, ikke for avspilling Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 Tja, du trenger vel ikke alle dem engang. Jeg har KUN ffdshow og AC3Filter. Samme her, funker fint. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå