gisi Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Hei folkens, skal hente min nye 7610 på posten i morgen, men jeg skal så klart på jobb, så jeg får ikke tak i hentelappen. Er Posten så snille med meg, at hvis jeg kommer med sporingsnummeret, så finner de den fram til meg? Mod; Flytt gjerne emnet, fant ikke passende kategori. --- gisi Lenke til kommentar
Naxos Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 (endret) Ja, det er de.. Du trenger ikke det engang, men da må de jo lete lenge Har hentet ting på posten med ingenting annet enn et bank-kort jeg.. Riktignok et kabinett, så det var lett å se hva som var mitt.. Men med sporingsnummer er det NP! Endret 15. juni 2004 av Naxos Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Så lenge du har sporingsnummer så kan du hente pakken din, og hvis de kjerringene på posten ikke er så kjipe. Jeg har sjøl hentet flere pakker på posten uten hentelapp. Du spør bare pent om du kan hente pakken og viser dem sporingsnummer. De spør da også om litt info, f.eks navn. Lenke til kommentar
Naxos Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Riktig... Jeg kom på posten og sa "Hei, jeg heter Joachim, skal hente en pakke.. Den er stor".. Så gikk det 5 min og dama kom bærende på kabinettet mitt, jeg viste legitimasjon, betalte og stakk Lenke til kommentar
Magpal Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Trengte ikke vise legitimasjon en gang da jeg hentet pakke på posten uten hentelapp. Lenke til kommentar
Naxos Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Blir bare bedre og bedre dette her ! Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Blir enda bedre imorra hvis jeg får min 7610. Den ligger i Stokke nå og da skal den normalt være her imorra Lenke til kommentar
kristianv Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Får min i overimorra. Der jeg bor er det ikke så mange innbyggere så det er no problem å hente saker og ting uten hentelappen. Lenke til kommentar
magnus85 Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Blir enda bedre imorra hvis jeg får min 7610. Den ligger i Stokke nå og da skal den normalt være her imorra Min ligger å i stokke =) Regner med den er her på torsdag, har fått den sendt som bedriftspakke dør-dør innland, så den kommer vel på torsdag regner jeg med! Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Dette er dagen! Blir skuffet hvis jeg ikke får den idag. Bor jo i Horten, så det er ikke så altfor langt fra Stokke. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 litt rart det med stokke postterminal, uansett hvor pakkene skal i Vestfold nesten kommer den dit.. men de sender nok mobilen videre i dag ja Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Og gjett hvem som sitter med sin kjære i handa nå? Wohoo! Endelig er den i hus! Lenke til kommentar
magnus85 Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Og gjett hvem som sitter med sin kjære i handa nå? Wohoo! Endelig er den i hus! Da er vi to =) ringte på døra idag tidlig, da sto postmannen her med pakken til meg=) Trege menyer synes jeg, hmm, men det kommer seg vel, gikk over fra 6230 så, en stund siden jeg har hatt sx1 og 6600. Men det kommer seg vel! Fornøyd du ell? Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Så langt så er jeg ganske fornøyd. Bildene blir veldig bra på mobilen. Har ikke overført på pc ennå, men det ser bra ut. Litt uvant med tastene i starten, men det blir man fort vant til. Tok litt tid før jeg fant ut åssen man kom inn i menyen Den var treig i starten, men nå syns jeg faktisk at den er raskere i menyen enn det 6600 er. Lenke til kommentar
smoker2 Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Hei HVor var dere bestilte 7610? Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Jeg bestilte min hos pcutstyr. Bestilte først hos komplett, men valgte pcutstyr pga betaling med kort. Det ble også billigere. De har dessverre ikke flere på lager Lenke til kommentar
magnus85 Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Bestillte min på forbrukershop.no har bestillt alle telefonene mine derifra, veldig bra service, er det feil med telefonen får jeg ny med en gang. I forhold til komplett, som det tok meg en måned før jeg fikk ny telefon! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå