Gå til innhold

billig :dremel: max 300

Anbefalte innlegg

noen som har en link til en billig dremel osm holder til å skjære hull i et stål kabinettet.

har hørt om at clas selger den får 2 eller 300,-

edit: fant en nå..

noen meninger om den som er nummer 2 på lista der.

:dremel:

Endret av Natrium
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Helt enig, sånt billig dritt er faen ikke noe å satste på..

Ser du for eksempel schumaker i en lada, nei fordi han vil ha noe som ikke stopper etter 3 runder, eller selvantenner i det du fyrer det opp..

Kjøp noe kvalitetsutstyr fra b&d, fåes hos trevareforhanldere, eller jernvare..

Lenke til kommentar
Det er verdt investeringa å skaffe seg en skikkelig en om du kommer til å modde mye

enig der.. får far til å kjøre meg til clas en dag.. så får vi se om han spanderer :p'

edit: skjekk detta 149,- billig :p

Endret av Natrium
Lenke til kommentar

Hadde en billig "dremel" tidligere, men den tik kvelden da jeg slipte hullet til motorvarmerkontakten i spoileren på bilen, begynte å ryke å stinke fælt. Har kjøpt en orginal Dremel, og det er som natt og dag, man får det man betaler for. Var forresten ikke så dyr, 590 på Byggmakker.

Lenke til kommentar
Hm.. Er den til 198 grei hvis jeg bare skal kutte ut et mønster i kabinettet mitt en gang eller 2? Er det vanskelig??

:blush:

:hmm:

Helt fin til det, og den blir ikke ødelagt etter 2 ganger, har brukt den mye jeg.

Det er litt tidskrevende, men ikke så vanskelig.

Endret av Marius_EV
Lenke til kommentar
Det som gjør den ekte bedre enn den "falske" er ekstrautstyret ikke noe annet.

Den Dremel-klonen på Clas Ohlson funker med det meste av ekstrautstyr. De har kopiert målene fra den originale Dremel selvsagt :D

Har brukt Clas-Dremelen mye og jeg kan ikke finne noe negativt å si om den. Design kanskje, men det bryr ikke meg noe hvertfall.

Endret av Jalladoode
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...