Torjus Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Etter updaten fikk jeg denne feil mld: Hjelp? Lenke til kommentar
ophylicious Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Reinstall? Vet at det jeg sier ikke hjelper mye, men det er ofte filer som blir borte under oppdatering. MERKLIG NOK! Men du kan også prøve å gå i steam mappa di og slette "ClientRegistry.blob" når du sletter den så må steam oppdatere seg på nytt. Det er ikke sikkert dette hjelper. Hjelper det ikke foreslår jeg at du reinstallerer steam. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 15. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2004 jeg prøvde reinstall, jeg kom inn i steam , men når jeg går inn i cs så får jeg samme dritten! Nå slettet jeg ClientRegistry.blob, men den har ikke begynnt å oppdatere :S Lenke til kommentar
ophylicious Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 jeg prøvde reinstall, jeg kom inn i steam , men når jeg går inn i cs så får jeg samme dritten!Nå slettet jeg ClientRegistry.blob, men den har ikke begynnt å oppdatere :S Det kommer nok etterhvert skal du se. Tar alltid litt tid hos folk. Satse på at du får det fiksa det Lenke til kommentar
GullFisKeN* Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 jeg prøvde reinstall, jeg kom inn i steam , men når jeg går inn i cs så får jeg samme dritten!Nå slettet jeg ClientRegistry.blob, men den har ikke begynnt å oppdatere :S Det kommer nok etterhvert skal du se. Tar alltid litt tid hos folk. Satse på at du får det fiksa det jeg har samme problem og det du sier funker IKKE! nå har jeg reinstalert spillet og sletta client dritten så har jeg updata samme dritten forsatt Lenke til kommentar
Mr.MadCow Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 (endret) LOL Det er dette som bruker å komme til meg når sprayen (decal'n min) ikke har WAD3 format Jaja....reinstaller så bruker det å virke, bruker også å skifte til en av de sprayene i Customize Endret 21. juni 2004 av Mr.MadCow Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 d kommer update 2-3-4 ganger i måneden så d kommer nok snart Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 kjøp unreal tournament 2004 istedet.. OG KAST CS Lenke til kommentar
Mr.MadCow Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 kjøp unreal tournament 2004 istedet.. OG KAST CS Are you MAD? "kaste cs?" Kunne aldri falt meg inn... Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 kjøp unreal tournament 2004 istedet.. OG KAST CS Og min pappa er sterkere enn din Har en kort og grei oppfordring til deg: Stikk fra cs-forumet og kom aldri tilbake Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 .........................borte Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå