Gå til innhold

Er dette lov????

Anbefalte innlegg

Ehmmm:

Usernames of users that posted from this IP + post counts

evgeny 1 posts

khosethl 2 posts

Kattekok 1 posts

Cardinal 1 posts

CaSh 28 posts

ocs 6 posts

sailor 1 posts

morara 1 posts

veggiss 1 posts

ambien 3 posts

asgshe 1 posts

Mvh

Allyse

Kremt.. For oss med god husk så er jo brukeren khosethl det samme brukernavnet som netconnection brukte i sin tid for å spre diverse tvilsome "anbefalinger" her på forumet.. Tilfeldigheter??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ehmmm:

Usernames of users that posted from this IP + post counts

evgeny 1 posts

khosethl 2 posts

Kattekok 1 posts

Cardinal 1 posts

CaSh 28 posts

ocs 6 posts

sailor 1 posts

morara 1 posts

veggiss 1 posts

ambien 3 posts

asgshe 1 posts

Mvh

Allyse

Kremt.. For oss med god husk så er jo brukeren khosethl det samme brukernavnet som netconnection brukte i sin tid for å spre diverse tvilsome "anbefalinger" her på forumet.. Tilfeldigheter??

Hei sann...jeg har vært bruker av dette forumet en stund...(er kansje ikke av dem som poster mest her)...

Jeg går på bekkestua (NITH)...tror nok grunnen til at så mange brukernavn har samm ip-adresse, er at det er flere hundre datamaskiner som er koblet mot nett, fra NKI/NITH.....dvs. at dersom jeg er på skola, og svarer på et innlegg på hw.no sitt forum, så vil ip-en fra skola bli logget.

Tatt i betraktning at NITH er en IT-høyskole, så er det vel ikke så rart at mange der bruker hw.no , og dets forum....og derav får mange brukernavn logget på samme ip-adresse.

Om det er det som har skjedd nå, vet ikke jeg, ville bare gi en slags forklaring på at det er det som kan ha skjedd....

(pokker dette ble litt knotete, håper dere forstår hva jeg prøver å si)

Lenke til kommentar

Ok folk spør "Hvor er Cash" Hvor er Cash. Vel her er jeg. Jeg skjønner ingenting. Jeg kommer jeg og surfer litt på hw.no og plutselig så ser jeg CaSh som har stillt noe et eller annet spm. Så ser jeg på det, og det er noe jeg spurte om får godt over 1 år siden. Jeg lurer virkelig på hvem som har giddet å finne igjen denne gamle (VELDIG gamle) posten.

Det han ene duden som skrev om NITH stemmer fullstendig. Jeg satt på NITH IT - Høyskole da jeg skrev dette og mange fra skolen satt på forumet. Så NEI jeg har ikke anskaffet flere brukernavn for å svare på posten. Riktig nok har jeg bedt mine venner se og si sin ærlige mening. Jeg hadde tenkt til å bruke denne posten mot netthandelen men det hjalp veldig veldig lite. Jeg føler virkelig med de menneskene som har kjøpt noe fra dem. Jeg hadde ikke anbefalt noe som helst kjøp der i det hele tatt.

Fortsatt utrolig forbauset over at noen har funnet igjen denne og at det har blitt en så stor sak ut av det. (A little to late now) :roll:

Lenke til kommentar

Har selv hatt store problemer med disse. Endte opp at jeg måtte true med å rapportere de til kredittilsynet! De sendte meg dobbelt av hva jeg bestillte, og da jeg kun betalte og hentet en av de begynte de med inkassovarsel....

I samme periode kjøpte jeg en dvd spiller der (når de begynnte å falle i pris) og det tok ca. 1 mnd å få den. Og da måtte jeg nesten krangle meg til det. Merkelige folk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...