aurstad Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 Ehmmm: Usernames of users that posted from this IP + post counts evgeny 1 posts khosethl 2 posts Kattekok 1 posts Cardinal 1 posts CaSh 28 posts ocs 6 posts sailor 1 posts morara 1 posts veggiss 1 posts ambien 3 posts asgshe 1 posts Mvh Allyse Kremt.. For oss med god husk så er jo brukeren khosethl det samme brukernavnet som netconnection brukte i sin tid for å spre diverse tvilsome "anbefalinger" her på forumet.. Tilfeldigheter?? Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 Jepp khosetl er gode gammle Kenneth det . Hva har han funnet på nå da :wink: Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 så er det på'an igjen...på'an igjen.... Kan bli morsomt å se utviklingen i denne tråden :wink: Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 Jepp khosetl er gode gammle Kenneth det . Hva har han funnet på nå da :wink: Cash = klhoseth ? Lenke til kommentar
oathunder Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 Ehmmm: Usernames of users that posted from this IP + post counts evgeny 1 posts khosethl 2 posts Kattekok 1 posts Cardinal 1 posts CaSh 28 posts ocs 6 posts sailor 1 posts morara 1 posts veggiss 1 posts ambien 3 posts asgshe 1 posts Mvh Allyse Kremt.. For oss med god husk så er jo brukeren khosethl det samme brukernavnet som netconnection brukte i sin tid for å spre diverse tvilsome "anbefalinger" her på forumet.. Tilfeldigheter?? Hei sann...jeg har vært bruker av dette forumet en stund...(er kansje ikke av dem som poster mest her)... Jeg går på bekkestua (NITH)...tror nok grunnen til at så mange brukernavn har samm ip-adresse, er at det er flere hundre datamaskiner som er koblet mot nett, fra NKI/NITH.....dvs. at dersom jeg er på skola, og svarer på et innlegg på hw.no sitt forum, så vil ip-en fra skola bli logget. Tatt i betraktning at NITH er en IT-høyskole, så er det vel ikke så rart at mange der bruker hw.no , og dets forum....og derav får mange brukernavn logget på samme ip-adresse. Om det er det som har skjedd nå, vet ikke jeg, ville bare gi en slags forklaring på at det er det som kan ha skjedd.... (pokker dette ble litt knotete, håper dere forstår hva jeg prøver å si) Lenke til kommentar
CaSh Skrevet 30. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2003 Ok folk spør "Hvor er Cash" Hvor er Cash. Vel her er jeg. Jeg skjønner ingenting. Jeg kommer jeg og surfer litt på hw.no og plutselig så ser jeg CaSh som har stillt noe et eller annet spm. Så ser jeg på det, og det er noe jeg spurte om får godt over 1 år siden. Jeg lurer virkelig på hvem som har giddet å finne igjen denne gamle (VELDIG gamle) posten. Det han ene duden som skrev om NITH stemmer fullstendig. Jeg satt på NITH IT - Høyskole da jeg skrev dette og mange fra skolen satt på forumet. Så NEI jeg har ikke anskaffet flere brukernavn for å svare på posten. Riktig nok har jeg bedt mine venner se og si sin ærlige mening. Jeg hadde tenkt til å bruke denne posten mot netthandelen men det hjalp veldig veldig lite. Jeg føler virkelig med de menneskene som har kjøpt noe fra dem. Jeg hadde ikke anbefalt noe som helst kjøp der i det hele tatt. Fortsatt utrolig forbauset over at noen har funnet igjen denne og at det har blitt en så stor sak ut av det. (A little to late now) Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 Glem QXL det er ebay som er plassen. Sniff frem en superseller med 2-10 tusen gode salg, så kan du vedde bestemora di på at han ikke svindler deg. Det eneste som mangler nå, er at normal kommer og anklager NITH for å stå i ledetog med netconnection. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 . Det eneste som mangler nå, er at normal kommer og anklager NITH for å stå i ledetog med netconnection. Bare vent, han kommer nok Lenke til kommentar
tKila Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 Har selv hatt store problemer med disse. Endte opp at jeg måtte true med å rapportere de til kredittilsynet! De sendte meg dobbelt av hva jeg bestillte, og da jeg kun betalte og hentet en av de begynte de med inkassovarsel.... I samme periode kjøpte jeg en dvd spiller der (når de begynnte å falle i pris) og det tok ca. 1 mnd å få den. Og da måtte jeg nesten krangle meg til det. Merkelige folk. Lenke til kommentar
CaSh Skrevet 31. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2003 Bare hold dere borte fra dem. Bare tull hele dritten!! Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 Jeg lurer virkelig på hvem som har giddet å finne igjen denne gamle (VELDIG gamle) posten. Virker som det er deg! bevismateriale 1 bevismateriale 2 Eller bør jeg legge meg nå? Er TRØTT Lenke til kommentar
CaSh Skrevet 1. april 2003 Forfatter Del Skrevet 1. april 2003 Jeg lurer virkelig på hvem som har giddet å finne igjen denne gamle (VELDIG gamle) posten. Virker som det er deg! bevismateriale 1 bevismateriale 2 Eller bør jeg legge meg nå? Er TRØTT Påstår du at jeg er ntm??? Da får du virkelig gå å legge deg!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå