Dorf Skrevet 16. april 2002 Del Skrevet 16. april 2002 Hei, Er det noen der ute som har fått VPN tilkobling til å fungere med NGT. Jeg har selv en Netopia box, men får ikke VPN via Windows 2K til å fungere. Når jeg kobler meg opp på Internet via Telenor(Freesurf på 56K modem) så fungerer VPN tilkoblingen. Men dette fungerer altså ikke når jeg bruker NGT. Koblingen kommer fram, men det ser ut til at det blir hengende når den skal kontakte meg tilbake for å sette opp vpn(ip) Noen tips ! /Inge Lenke til kommentar
Strips Skrevet 16. april 2002 Del Skrevet 16. april 2002 Hva er det du prøver på? Har du en VPN server lokalt du vil noen utenfor skal logge på, eller prøver du å logge på en server et annet sted? Lenke til kommentar
bok2 Skrevet 16. april 2002 Del Skrevet 16. april 2002 Du må beskrive situasjonen bedre. Prøver du via ditt NGT-abonnement å knytte deg til et VPN-nettverk f. eks. på jobben? NGT bruker ruter med NAT-funksjonalitet. Avhengig av hvilken løsning serveren du skal knytte deg opp mot bruker, så må du kanskje endre på NAT-instillingene i ruteren din. Lenke til kommentar
Dorf Skrevet 17. april 2002 Forfatter Del Skrevet 17. april 2002 Hei igjen, Ja det vare kanskje litt dårlig formulert dette. Men det jeg mente var at jeg skulle ha en VPN fra mitt LAN til jobben. Jeg fant foresten ut hva feilen var i går kveld. Det manglet inkommende filter for å håndtere VPN. Til info: http://www.netopia.com/en-us/support/techn.../vpnnotice.html Case closed! /Inge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå