Steffen2 Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Har Amd Athlon XP-M på Min Fujitsu Siemes Amilo K7600. Har hatt intel pentium 4 skal aldrig ha det mere igjen. det er en ulempe med og ha amd xp på en bærbar er at den blir fort varm. Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Har sjøl hatt den modellen du har. Var ganske fornøyd med den. Syns ikke at den ble så veldig varm. Men hvis varmen plager deg så kan du jo prøve kjølesystem for bærbare. Kjøpte en forrige uke og det hjelper utrolig syns jeg. Lenke til kommentar
Steffen2 Skrevet 15. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2004 Hvor kan jeg kjøpe kjølesystem til bærbare ?? Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Microplex. Den har to vifter og kobles til en USB port. Den kjøler hvertfall min ganske bra. Lenke til kommentar
Gef Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 -Dårlig bruk av emnetittel Emnetittelen din beskriver svært lite om hva tråden din går ut på. Før folk åpner en tråd, skal de kun utav å lese emnetittelen forstå hva tråden går ut på. Hva hadde egentlig P4 med dette å gjøre? Prøv en gang til, stenges Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg