Gå til innhold

Kode til 6230 minnekort

Anbefalte innlegg

Heisann. :wow:

Hadde min 6230 inne på SW oppgardering..

Da jeg fikk den tilbake i dag hadde minnekortet slått på en kode / passord.

For å kunne få tilgang til minnekortet måtte jeg taste inn passordet.. og det passordet har jeg ingen steder..

Noen som vet hva dette "standard" passordet er? :thumbup:

Pliiis. need YOUR help! :no:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Oj da! Håper ikke det skjer med min, den er inne nå... Hadde du minnekortet i? Jeg har tatt ut mitt... Står ingenting i bruksanvisningen?

Står ikke en dritt i bruksanvisningen!

Sitter å venter i kø på Nokia careline nå.. kjedelig!!

men men.. det er kjedelig altså! Får se hva som skjer :)

(Er litt lei av å høre.. "Din oppringning er viktig for oss.. vær vennlig å hold linjen til en medarbeider er ledig" .. med The Cors ventemusikk i bakgrunnen :dribble: )

Lenke til kommentar

Haha!!!

Nokiacareline kunne ikke hjelpe meg!

Fint det!

Får ta ENDA en tur ned på "Mobilfiksern" i byen! KJEDELIG!

Men hvis noen har noen forslag til passord. so post it!

har prøvd 1234 / 12345 / 0000 osv.. standard passord.. noen passord jeg har gått glipp av?

POST DET! :thumbup:

Endret av Gauty
Lenke til kommentar

Haha!

Guess what!

Mobilfiksern stod ikke ansvarlig for det som hadde skjed..

Under oppdatering av SW hadde det skjedd en glipp, slik at minnekortet hadde låst seg med passord.

Hvis jeg ville heve denne koden måtte telefonen sendes til Nokia i finland, og jeg ville der motta et nytt 32 MB kort som fungerte...

Det hele endte med at jeg ble frustrert, å kjøpet meg et 64/128 MB kort i morgen på Komplett :D

Lenke til kommentar

Er jo ganske uakseptabelt at de fraskriver seg retten på denne måten, ta kontakt med forbrukerombudet og klag..

Men håper at du fra nå av husker at du skal ta UT minnekortet, før du sender den inn til verkstedet... Just in case ;)

Ps. er jo praktisk med større minnekort alikevel da...

Ville nok ha anbefalt at du kjøper 128 mb, ikke 64 mb, slik at du har nok plass til mp3 (hvis det er det du har tenkt å bruke minnekortet til..?) for da vil du heller ikke angre på at du kjøpte for lite, iallfall ikke med det første.

Endret av Remerser
Lenke til kommentar
hva er nyeste software på 6230 og hva er changelogen?

Vil jeg vite også..

jeg har 03.15 rh12 datert 17.03.2004

03.15 er siste oppgradering :D

Sånn når det gjelder minnekort, så er jeg i skrivende stund på vei ned til gamle "komplett" for å kjøpe meg en minnebrikke .. Blir nok en 64 TwinMos, eller en 128 Kingston. Liten prisforskjell, men greia er at jeg har MP3 spiller så er ikke ute etter minne til MP3, men kan jo kjøpe en 128 i allefall, da er den litt mer lettsolgt i etterkant, om jeg skulle vurdere å gå til anskaffelse av en Siemens S65/M65 ;)

Yes yes, mobilfiksern sucks! Er litt keen på å lage rent og skjær HELVETE.. og stille meg i butikken til jeg får snakket med butikksjefen!

Men men.. vi får sjå!

Er kanskje liten vits uansett?!

Ha en fin dag i sola allemann alle! :D

Lenke til kommentar

Da var en Kingston 128 MB brikke på plass, og guess what, "Minnekortpassordet" er ikke der lenger!

Digg! 340 kr for et 2.parts minne :) Det skal sies er ganske digg!

Selvom Nokia FRARÅDER å bruke uorginale deler, så er det vel LITT drøyt å betale 1149 kr for en 128 MB ORGINAL Nokia brikke :)

Kan ikke annet enn anbefale Kingston hittil (etter 1-2 timers bruk) :)

Men HUSK allesammen!

ALDRI LA MINNEBRIKKEN STÅ I OM DERE SKAL HA SW OPPGRADERING!

Jeg har nå lært av mine feil ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...