Abruzzi Skrevet 17. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2004 Ja du mener den er fin, Takk! Men han andre her synes det ikke passet sammen. Hmm. Enkelte liker det å andre liker det ikke sånn er det bare. Jeg tror jeg beholder fargene en stund fremover nå ihvertfall. Så kan jeg heller komme med flere farge versjoner på siden... Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Da vil jeg i hvertfall ikke besøke siden din Det grå passer ikke med lillafargene, od lillafargene skjærer i øynene. For lite kontraster i overskrifta di. Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 17. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2004 Da vil jeg i hvertfall ikke besøke siden din Det grå passer ikke med lillafargene, od lillafargene skjærer i øynene. For lite kontraster i overskrifta di. Ok. Foreslår du mørkere lilla i header dA? Hva skal jeg gjør med grå fargen i boksen? Mørkere??? Hva med lilla fargen på resten av siden? Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Velg deg en farge som likner på noen av de lilla, så slår du den opp på 'color.twysted.net'. Du kan velge hvilke farger som da skal brukes til hva, men jeg vil anbefale god kontrast mellom skrift/bakgrunn. Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 17. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2004 Har brukt #8D0178 nå og fikk opp noen farger. http://color.twysted.net/?color=8D0178 Se på siden ( http://javaonline.tk ) nå. Er bakgrunnsfargen i boksen ok? Har bare skiftet den på den siden som kommer opp først inntil videre. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Den ble bedre, men jeg synes at kontrasten mellom linkene og bakgrunnen burde være større. Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 17. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2004 (endret) Skifte til en annen skrift da? Hmmm, hvilken farge da? EDIT: Ny bakgrunn også. Syntes det ble litt stilligere med strekker. Endret 18. juni 2004 av oleeid Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 18. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2004 Passet det med streker der? Noen tips videre. Er det vanskelig å få validert html`en på siden? Lenke til kommentar
Purify Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Joda, strekene var kule de, men hvorfor har du den sinnsyke lillafargen der? Jeg ville fått den bort, jeg får faktisk vondt i øynene hvis jeg ser på siden over lengre tid. Ta en litt mildere farge Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 18. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2004 (endret) Ok. skal se om jeg muligens skifter de fargene da. Men den nye menyen til venstre er vel kul? Endret 18. juni 2004 av oleeid Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 18. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2004 (endret) Nå er jeg jævli spent på hva dere har å si om de nye fargene... Sjekk ut... Ingen som vil se på brun fargene på siden??? Koslig det Endret 18. juni 2004 av oleeid Lenke til kommentar
Purify Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 _Mye_ bedre med en gang! Nå var siden faktisk ganske kul, men den ser ganske skjev ut i FireFox. Men jeg likte de fargene der mye bedre enn de gamle, og det tror jeg mange andre gjør også. Den der kan du jobbe vidre med Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 18. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2004 _Mye_ bedre med en gang! Nå var siden faktisk ganske kul, men den ser ganske skjev ut i FireFox. Men jeg likte de fargene der mye bedre enn de gamle, og det tror jeg mange andre gjør også. Den der kan du jobbe vidre med Takk. Men har du et bilde av den i firefox? Er også fornøyd selv nå. Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Måtte anstrenge meg/markere teksten for å lese det som sto. Anbefaler deg å skifte farge på skriften(grått på grått blir litt vanskelig) Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 18. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2004 Måtte anstrenge meg/markere teksten for å lese det som sto. Anbefaler deg å skifte farge på skriften(grått på grått blir litt vanskelig) Noe tips på noe som passer inn? Jeg leste det fint jeg. Har jeg super øyne??? Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Måtte anstrenge meg/markere teksten for å lese det som sto. Anbefaler deg å skifte farge på skriften(grått på grått blir litt vanskelig) Noe tips på noe som passer inn? Jeg leste det fint jeg. Har jeg super øyne??? Super øyne? ikke hvet jeg, men jeg måtte iallefall anstrenge meg litt Mulig en "lys" gråtone(nesten helt hvit) eller en variasjon av brunfargen du har på linekene Men uansett så burde du iallefall skifte den nåverende fargen Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 WoW ! Det var en forandring til det bedre ! Siden ble fin i fargene, nå, og designet så mer proffesjonelt ut. Lenke til kommentar
mad2003 Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Det er noet med fargene som ikke passer enda ja... liker ikke fargevalget Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 18. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2004 Måtte anstrenge meg/markere teksten for å lese det som sto. Anbefaler deg å skifte farge på skriften(grått på grått blir litt vanskelig) Noe tips på noe som passer inn? Jeg leste det fint jeg. Har jeg super øyne??? Super øyne? ikke hvet jeg, men jeg måtte iallefall anstrenge meg litt Mulig en "lys" gråtone(nesten helt hvit) eller en variasjon av brunfargen du har på linekene Men uansett så burde du iallefall skifte den nåverende fargen Nå er fargene skiftet. Det ser vel bra ut nå??? Zethyr Skrevet 18/06/2004 : 17:32 WoW ! Det var en forandring til det bedre ! Siden ble fin i fargene, nå, og designet så mer proffesjonelt ut. Takk. Det er vel ikke værst nå. Trenger bare innhold nå så blir det bra. mad2003 Skrevet 18/06/2004 : 17:33 Det er noet med fargene som ikke passer enda ja... liker ikke fargevalget Nå tror jeg du er sur siden jeg kom med kritikk til siden din. Noe du burde tåle. Fler tallet liker siden nå. Men du har jo lov til å ha din mening du å Lenke til kommentar
mad2003 Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Jeg er ikke sur.... jeg vet jeg ikke er noe god til å lage design så tar det ikke inn på meg.. likte bare ikke fargevalget... men headeren er forbedret ja! La 2 mins arbeid i den headeren jeg laget til bil fyren Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå