Gå til innhold

Side til ris og ros

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fargene passer ikke så godt sammen. Du finner deg én farge du liker, så bruker du de andre som du da får oppgitt til andre elementer på sida di.

Ok, Men jeg liker egentlig fargene slik de er nå. Men jeg føler at det er noe som mangler. Kanskje en footer??? Hvordan burde footer se ut?

Det er slike sider som din man trenger flere av 

Hehehe drit kule filmer der da ! Hehehe

Takk skal du ha :thumbup:

Slike sider forsøpler nettet.

Det synes tydeligvis ikke alle. Innholde teller noe nganger mer en utseende. (Jeg sier ikke at min side har noen av delene.) Enkel humor er det folk flest vil ha... :w00t:

Lenke til kommentar

(...)

Det synes tydeligvis ikke alle. Innholde teller noe nganger mer en utseende. (Jeg sier ikke at min side har noen av delene.) Enkel humor er det folk flest vil ha... :w00t:

Men du har jo ikke humor der. Bortsett fra lenker til diverse middelmådige flash-filmer, som du ikke har laget, inneholder sida di ikke noe.

Skal jeg være ærlig, liker jeg ikke sider som bare fyller opp plass. Du har ikke innhold, og det er ingen her som sier utseende er alt...

Lenke til kommentar
Sjekk på mobil. Der er det ca 600 bilder og på webdesign delen kommer det noe.

Jeg har konkludert med at sida di ikke innholder noe. De bildene har jeg sett en drøss av, andre steder.

Ikke gi tips om hjemmesider, og fjern siste del av signaturen din. Du har enda ikke bidratt med noe, når det gjelder innhold.

Jeg ville ikke si dette, men sida di duger ikke til noe.. :roll:

Lenke til kommentar

Koden er slik <iframe style="width:100%; height:100%" name="boks" src="hovedsiden.htm"></iframe> nå

Hvordan skal den bli da?

prøvde dette:<iframe style="width:100%; height:100%" med style="width:100%; height:400px;" name="boks" src="hovedsiden.htm"></iframe>

Men det funka ikke...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...