Cucum(r) Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Er jo et 2-kolloners oppsett med header på toppen. Samme som trådstarter's oppsett Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Men for å gå tilbake til tema.. Sånn vises sida til meg. Det burde du i hvertfall fikse Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 15. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2004 Jeg legger meg ned i søla. Jeg har kanskje brukt litt sterke ord. Her kommer dere proffer med kjempe kritikk og jeg sier det er dritt noe som det ikke er. Takk. Jeg er vel bare sur siden dere er så jævla gode å jeg hater å lese sånne css og php greier for å bli flink. Men Ingardj, vises siden slik nå også? Har fulgt noen råd og kommet til dette: http://www.webpriser.no/~jfinvik/javaonline/etterkritikk.htm Er det bedre? Skal prøve å skaffe bedre header men er ikke noe flink til å lege noe særlig bedre. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Nei den vises ikke riktig. For guds skyld, bytt ut border="2" bordercolor="" med style="border: 2px solid #FARGEN;" Deretter fjerner du popuppen som kom da jeg tilfeldigvis skulle se om sida di ble bedre i IE. Det er ingen som trykker på den. Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 16. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2004 Skal det inni her et sted da? <table width="768" height="568" border="2" align="center" cellpadding="2" cellspacing="0" bordercolor="#000000" bgcolor="#FFFFFF"> Skal jeg fjerne border="2" og bgcolor="#FFFFFF"??? Prøvde det der men det så ikke så vel lykka ut... Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 <table width="768" height="568" style="border: 2px solid #000;" align="center" cellpadding="2" cellspacing="0" bgcolor="#FFFFFF"> Men dette validerer ikke.. Men ikke tenkt på det i flrste omgang. Lenke til kommentar
mad2003 Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Fargene er utroligt kjedelige! og de viking fyrene på headeren ser ikke helt bra ut.... legg på noen nye farger! det ser ut som en side for 8-9 år siden. Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 16. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2004 Hvilke farger er det som passer da? Lenke til kommentar
green1 Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Det bestemmer du helt selv. men please, ikke blå... den er passe oppbrukt. Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 rosa link skrift ??????? Og grå hoover skrift ????? Det er jo umulig å se noe som helst ! Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 16. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2004 (endret) Den var under test nå du så. Men hva synes dere nå. Se her Har skiftet farger som dere anbefalte. Har lagd ny header Lagde padding men det ble litt rart ved headeren. Hvordan kan jeg fikse det? EDIT: Den ser ikke så rar ut ved header nå... Endret 16. juni 2004 av oleeid Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Linkene ble veldig fine ! Men banner fargen ble liksom litt for sterk. Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 16. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2004 Ok. Men hvis jeg gjør den litt lysere. Eller mørkere? Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Gjør den mørkere og teksten på den litt lysere kansje .. eller test med bare mørkere bakgrunn på banner først. Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 16. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2004 Ja KANSKJE det. Skal prøve nå. Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 16. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2004 Har fiksa litt på det nå. Ser det ok ut eller..? Vises sia fortsatt sånn rart til deg Ingardj? Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Den lilla fargen bryter voldsomt med det grå. Ta en tur hit: http://color.twysted.net/ den iframen/diven du har innholdet i, er også ganske liten, og sammentrykt. Lenke til kommentar
mad2003 Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Få en annen header farge og noe annet en grå på resten av siden Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 16. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2004 Den lilla fargen bryter voldsomt med det grå. Ta en tur hit:http://color.twysted.net/ den iframen/diven du har innholdet i, er også ganske liten, og sammentrykt. Fargene er hentet derfra... Skal jeg bytte ut bakgrunnsfargen i framen eller bak framen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå