Abruzzi Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Min side Hva synes dere. Er ikke helt ferdig men det begynner å ligne noe. Lenke til kommentar
sim Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Ble litt grått, trist og kjedelig. Mer farger Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Vet ikke helt hva jeg skal si. Dette var verken det ene eller det andre Første ting, skift border="1" med css. Derretter kan du jo vurdere farger Ellers synes jeg det hele ikke henger sammen, og det blir bare enda en middelmådig side uten noe nytt å tilby. Sorry Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 (endret) Førsteinntrykk: frysninger på ryggen. Vikinger i header, wtf!? Grusomt! Blåfargen til vikingene passer definitivt ikke. Siden er grå. Helt grå, og derfor også veldig kjedelig. Font i header er veldig standard, og blurred. Den passer dårlig inn.. Hele siden er også beveled, det liker jeg heller ikke.. Menyen er også laber, både den horisontale og den vertikale, men den horisontale er verst. Hvorfor to menyer, forresten? JEG SER TIMES! Både i menyen og i footer.. Copyright-notis på små sider som det her? Portefølje ("portfolio" er ikke norsk) på en side med SMS-tjenester? Vel... jaja.. du har en side som dekker store fagområder iallefall! Mange steder du ikke bruker CSS heller, anbefaler deg det.. Men hei! Vent! Var ikke du han som ikke ville lære?? Tables for layout: Ellers sikkert helt ok. Endret 15. juni 2004 av lokaltog Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 15. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2004 Jeg vil lære. Men ikke nå. Hehe... SKal nok sette meg inn i det i sommerferien. Men ikke nå. Noen jeg kan bytte ut? Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 For å si det rett ut; Du ligger 8 år bak i tid, da hadde denne siden vært knall. - Utrolig dødt fargevalg - For mye forskjellig tekstformatering - Headeren, ja, så veldig "nybegynneraktig" ut. Tror tilogmed ren tekst hadde gjort seg bedre. - ALT, ALT, ALT for mye, mange og for fete borders. - Hva gjør den std tabellkantlinja i hovedfeltet? - [Toolshed-mode] Ser du har masse <tr>, <td> og <table> i koden, men ingen tabeller. Hvorfor? - Dette er ikke en side jeg kommer til å besøke igjen, for å si det slik. Sorry for den krasse kritikken, men av og til klarer jeg ikke holde meg. Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 15. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2004 Greit det men isteden for å komme med masse dritt så kan dere kanskje komme med forslag på hvordan man endrer ting til det bedre? Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Greit det men isteden for å komme med masse dritt så kan dere kanskje komme med forslag på hvordan man endrer ting til det bedre? Vi har nettopp kommet med MANGE forslag til hvordan å gjøre ting bedre! Les innleggene over, fjern det som er negativt og du har endret ting til det bedre! Men: "dritt"? Du ber om våre meninger om siden din og refererer til det som dritt!?? Du har nettopp mistet mye respekt fra min side her på forumet. Lenke til kommentar
phanti Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Det er ingen vits å komme hit å vise fram siden din når du ikke er klar til å ta i mot litt kritikk. Folk her inne har høye krav til hva som er bra, og er ikke redde for å si akkurat hva de mener om det som skulle dukke opp her. Det skjønner du om du leser kritikken dem har gitt til andre nybegynnere Ting som ikke likes, trenger forbedring. Det er vel logisk? Jeg for min del skjønner ikke hva vikingene gjør på siden din, og det mangler en del farger. Siden din er for øyeblikke ganske kjedelig å se på, men du har fått en slags struktur, så bare fortsett å prøv deg fram med den. Lenke til kommentar
promo` Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Ble litt grått og kjedelig ja. Som sim sa, mere farger! Lenke til kommentar
mad2003 Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Siden var ikke så verst kanskje litt kjedelige farger ja. skaff deg et tøft header bilde så skal den nok bli bra Lenke til kommentar
harald_ Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 ok, noen tips fra meg: - padding i side menyen, både top og left, 2-3 px hadde gjort mye - times new roman i footer - fjærne den innerste bordern i container ruta - og som sagt, litt flere farger hadde nok gjort seg Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 (endret) Oppsettsmessig ser det helt greit ut, men design/grafikkmessig, og især kodemessig, er du LANGT bak din tid. Det var bare en annen måte å si det PoleCat sa. - kjip header. en helt enkel font uten de vikingene, som jeg ikke ser hva har der å gjøre, hadde funka like bra. eventuelt et nøytralt bilde - det blir mye tekst, i mange forskjellige former, og fonter. ikke så veldig fint, men mest av alt, lite brukervennlig. det ble veldig rotete - som PoleCat sier: mange, altfor fete borders. dette er den typen borders man brukte for 7-8 år siden. det er totalt av moten, og ser veldig newbish ut. kanskje bytte ut med noe mer enkelt? helt enkelt grå border? - litt padding på menyen og submeny hadde ingen hatt skade av - triste, triste farger. grått på web er som regel ikke pent, ihvertfall ikke i en så enkel form, men en litt sprekere farge hadde sida di hatt godt av. noe som er litt utradisjonellt? noe som ikke er for skarpt? Sorry, men dette er en fin tråd å si start-over i. Så: start-over er nok det beste. Og, trådstarter: Vi trenger vel ikke komme med tips om HVORDAN, så lenge vi sier HVA som må utbedres? Du skjønner vel når f. eks. PoleCat sier "Utrolig dødt fargevalg", at fargene er noe du kan se videre på? For en oppførsel. Nei, jeg leker ikke mod her, men jeg blir så irritert når noen bryter en norm om å kunne ta imot konstruktiv kritikk. De som har vært her på forumet ei stund husker nok noen tilfeller av heftig debatt om at en eller flere må akseptere kritikken en får, og ikke kalle det "dritt", eller "det der er jeg uenig i. jeg er bedre enn deg, og da bestemmer jeg". Jeg håper virkelig vi slipper en slik runde til. Jeg husker sist gang hvordan stemning sank. Så vær så vennlig å vis en vennligere tone, akkurat slik som andre her viser det til deg. Du vinner dessverre ikke respekt på den måten. Så håper jeg alle respekterer mine meninger. Til slutt: Nei, jeg er ikke sint på deg, oleeid, men jeg måtte bare få uttrykke mine meninger et sted. Håper du forstår! Endret 15. juni 2004 av Dunestar Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 (endret) Slettet (beklager ) Endret 15. juni 2004 av Gandalf the Grey Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 (endret) Du kødder, håper jeg? Ripoff? :lol: EDIT: Jeg tar herved patent på firkantede websider. Endret 15. juni 2004 av HalTan Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Jaja, men det er jo helt likt da? Og rett etter at jeg har postet min side Men, men. Alle kan vel ha slike sider Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 (endret) Mener du dette seriøst? Altså: det er et helt standard oppsett. Ser virkelig ikke det store problemet her. Det er et 2-kolloners oppsett med header og horisontal meny på toppen, pluss en footer nederst. Det finnes tusenvis av slike sider på nettet idag. Ikke det minste mistenkelig. Dette ble egenltig litt latterlig. Håper dette var en slags billig ironi. Endret 16. juni 2004 av Dunestar Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Ok da, dreit meg ut der ja Men, men er vel litt trøtt og svimmel etter ballet nå ja Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 RIPOFF! Du har jo tatt layoutet mitt, din side, min side Dette virket svært mistenkelig Mulig dette bare er tilfeldig, men det var da mistenkelig likt(du ser det enda bedre på "fisken" min her) Hehe, vet ikke helt om du har fulgt med de (10?) siste åra, men det florerer av side-oppsett akkurat som ditt og oleeid's. http://www.csszengarden.com/?cssfile=/104/104.css&page=0 <-- samme oppsett, bare litt andre dimensjoner - mao, det er også en ripp? Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 (endret) jada jada, jeg er for trøtt nå(må få meg søvn) Får vel slette inlegget mitt da Men nå synes jeg vi skal slutte å mobbe Gandalf BTW, den lignet jo ikke i det hele tatt da Endret 15. juni 2004 av Gandalf the Grey Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå