Steffen2 Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Jeg kjøpte en Fujitsun Siemens Amilo bærbardatamaskin for noen uker siden. Det fulgte med Windows Xp. Er det noe jeg kan gjøre for og instalere det på en anen Datamaskin ?? jeg prøvde og instalere det men det kommer opp feilmeilling at det kun går ant og instalere på Fujitus Siemens maskiner. Lenke til kommentar
miXer Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 En Windows pakke inneholder bare mulighet for å bli lagt inn på EN pc. Skal du ha win XP på en annen maskin må du kjøpe en ny windows pakke. Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 En Windows pakke inneholder bare mulighet for å bli lagt inn på EN pc. Skal du ha win XP på en annen maskin må du kjøpe en ny windows pakke. Nei? Dette gjelder windows-pakker som følger med ferdigpc'er som f.eks Fijitsu Siemens.. Hvis du kjøper WinXP i butikken, så kan du legge det inn på flere pc'er, om det er lov er en annen sak.. Lenke til kommentar
miXer Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Hvis du kjøper WinXP i butikken, så kan du legge det inn på flere pc'er, om det er lov er en annen sak.. Jeg tok i forbehold om at dette skulle være lovlig jeg da. Men selvfølgelig kan du legge det inn på andre maskiner, men som sagt, ikke lov Lenke til kommentar
miXer Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 (endret) men som sagt, ikke lov Endret 15. juni 2004 av miXer Lenke til kommentar
slowcooler Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Tenker de gjør som Dell, os-platene de leverer med sjekker bios på hk, og hvis det ikke er en godkjent maskin, dvs. deres merke, får du ikke innstallert os. Lenke til kommentar
fredonor Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Fujitsu/Siemens gjør som Dell, ja. Du får ikke installert OS'et på noen annen maskin enn Fujitsu/Siemens sine PC'er Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå