Steffen2 Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Jeg kjøpte en Fujitsun Siemens Amilo bærbardatamaskin for noen uker siden. Det fulgte med Windows Xp. Er det noe jeg kan gjøre for og instalere det på en anen Datamaskin ? Lenke til kommentar
Judaz Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Du lurer på om noe på forumet kan hjelpe deg med å bryte lisensavtalen? Den kommer du ikke langt med. OEM lisenser kan bare kjøpes sammen med ny maskinvare og kan bare brukes med maskinvaren den er kjøpt sammen med. Jeg tror nok dette vil bli tolket som oppfordring til piratkopiering, noe som er imot retningslinjene på forumet så vidt jeg vet. Ditt valg av topic var heller ikke helt bra. - Judaz - Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 (endret) Det må være utrolig lamt hvis ikke installasjonsfilene er med ? Dårlig bruk av emnefelt! Endret 15. juni 2004 av lavizh Lenke til kommentar
enden Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 (endret) som Judaz påpeker er dette "ikke mulig". Det ville også vært et brudd på retningslinjene å prøve å forklare hvordan man går rundt dette. Sett deg ned og les retningslinjene så slipper du noe bråk for å bryte de. Se også på avsnittet om emnefelt Endret 15. juni 2004 av enden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg