værdama Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Hei jeg skal kjøpe bf på cdon.com for 169 kroner men kommer det neon andre avgifter da ??? Lenke til kommentar
TST Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Jeg ser du begynner å få et voldsomt antall poster som dreier seg om utallige ting rundt dette Battlefield 1942-kjøpet ditt. Fint hvis du tar fremtidige Battlefield-spørsmål i en av de eksisterende trådene. Det er allerede alt for mange av dem. Du har også fått påpekninger rundt emnefeltet flere ganger, uten at du har skjerpet deg i ettertid. Også denne gangen foretar jeg følgende endring: Fra: "jeg skal kjøpe bf.." til "Avgifter på Battlefield-kjøp på CDON.com?" Lenke til kommentar
Lucas Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Jeg ser du begynner å få et voldsomt antall poster som dreier seg om utallige ting rundt dette Battlefield 1942-kjøpet ditt. Fint hvis du tar fremtidige Battlefield-spørsmål i en av de eksisterende trådene. Det er allerede alt for mange av dem. Du har også fått påpekninger rundt emnefeltet flere ganger, uten at du har skjerpet deg i ettertid. Også denne gangen foretar jeg følgende endring: Fra: "jeg skal kjøpe bf.." til "Avgifter på Battlefield-kjøp på CDON.com?" off_topic. hadde ikke du sagt det ville jeg gjort det..bare på en annen måte ! On_topic. nei det kan nok være frakt men ikke mer ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå