Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Oppgrader Email fra Yahoo - 100MB

Anbefalte innlegg

Vet ikkeom det er lansert tideligere, men ihvertfall naar jeg sulle logge inn paa kontoen min idag saa hadde jeg plutselig 100MB, isedenfor de fattige 6MB jeg hadde tidligere.

HEr er et utdrag fra Yahoo Mail.

[quote]Thanks for being a loyal Yahoo! Mail user. To ensure that Yahoo! Mail continues to be the easiest, most enjoyable way for you to stay in touch, we've made several great improvements to your service! In addition to all the features you currently enjoy, we've made these upgrades:

Streamlined interface
Makes using your mail even easier
100MB of email storage

Keep more of the things that are important to you – without worrying about bumping up against your storage limit.

Message size up to 10MB
Send monster-sized files – photos, presentations, whatever![/quote]

Syntes ikke dette er saa verst egentlig, men naa har vi jo GMail ogsaa da. Men jeg har aldri faat noe spam paa min Yahoo konto og det er jeg fornoyd med :)

Frankie
Singapore
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Eg registrerte meg som Yahoo! Mail-brukar, og over alt reklamerer dei for 100 MB. Når eg logger inn står det

0% of 6.0MB
i vellkomstskjermen. Ei anna ting, var at eg ikkje fann Norge som land, då eg skulle registrera meg. Då prøvde eg med Sverige, og måtte finna på eit postnummer på 3+2 siffer, for å komma inn.

Får eg ikkje 100 MB før eg har brukt den ein del, eller hur?

Lenke til kommentar
spymac.com leverer jo allerede 1gb epostkonto...

funker fint den..

Det ser nesten godt ut til å være sant dette her. Jeg venter fortsatt på Confirmation mailen though... Det eneste som bekymrer meg med denne tjenesten er at den spør etter veeeldig mye personlig informasjon når man joiner. Tror jeg må belage meg på mye spam...

Lenke til kommentar
Eg registrerte meg som Yahoo! Mail-brukar, og over alt reklamerer dei for 100 MB. Når eg logger inn står deti vellkomstskjermen. Ei anna ting, var at eg ikkje fann Norge som land, då eg skulle registrera meg. Då prøvde eg med Sverige, og måtte finna på eit postnummer på 3+2 siffer, for å komma inn.

Får eg ikkje 100 MB før eg har brukt den ein del, eller hur?

JEg er ikke sikker jeg. Jeg gikk over til yahoo for lenge siden i og med at min Hotmail konto fikk sopple-post som var umulig aa faa vekk (jeg er vel en av de uheldige). Paa det verste hadde jeg 250 spam hver uke. JEg gikk rett og slett lei av aa slette, samt at Hotmail altid lovet at Antispamen skulle funke....NOT.

Oppfordrer deg til aa sende en email til technical sikkert en feil i systemet, for du skal ha 100MB

Frankie

Singapore

Lenke til kommentar
spymac.com leverer jo allerede 1gb epostkonto...

funker fint den..

Det ser nesten godt ut til å være sant dette her. Jeg venter fortsatt på Confirmation mailen though... Det eneste som bekymrer meg med denne tjenesten er at den spør etter veeeldig mye personlig informasjon når man joiner. Tror jeg må belage meg på mye spam...

Selv om det er mye gratis her i verden (jau jau naa reklamerer jeg for yahoo), saa er det ikke SAA gal pris paa de nye yahoo mail kontoene, overkant av $19 for ett aar med 2GB email konto.

Samt at man kan lage en fake email addresse mot sin hovedkonto. Dette er jo ypperlig. funker rett og slett med at man har en hoved konto. f.eks [email protected] man lager saa en base address f.eks fj2039. Videre saa lager man en kategori navn som man knytter opp mot basenavnet. F.eks

[email protected] email sendt til denne vil bli sendt til din hovedkonto [email protected]

Skulle man faa mye spam paa sin base_kategori konto sletter man den :yes:

Denne tjenesten funker ogsaa paa gratis kontoen ogsaa.

Frankie

Singapore

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...