nkrystad Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Jeg skal bestille en NetCom kontantkort startpakke, og da jeg sjekket hjemmesiden deres og klikket på bestill, ble jeg sendt videre til https://mother.netcom.no/Login/login_page.h...trert_info.html. Der står det at man skal gå inn på webshoppen der man kan bestille mother_KONTANT Startpakke. Er det da dette jeg skal ha (dette som er startpakken til NetCom)? Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Gå på mother.no og øverst til høyre så ser du GO SHOPPING. Trykk der så åpner det seg et nytt vindu. Finn deg fram til Mother Kontant Startpakke og bestill. Det er den du skal ha. Eller du kan gå en tur til byen og kjøpe deg startpakke. Lenke til kommentar
jendor Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Hvorfor skal du bestille en svindyr NC startpakke? Prøv heller Talkmore eller Mobyson! Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 (endret) Hvorfor skal du bestille en svindyr NC startpakke?Prøv heller Talkmore eller Mobyson! enig!! NetCom har d***høye priser.. Endret 15. juni 2004 av datating Lenke til kommentar
obos Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 (endret) mobyson er det noe som vet om vi kan bruke mobyson i utlandet? Endret 16. juni 2004 av obos Lenke til kommentar
jendor Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Ja, det kan du: http://www.mobyson.no/go/i/33 Lenke til kommentar
Netcom man Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Vil bare si at du får kjøpt 2 typer startpakker hos netcom,enten netcom mother eller vanlig kontant pakke foskjellen her er prisen.. mthr_KONTANT priser (per minutt) Ringebeløp pr. måned - Samtalepris til innenlands fasttelefon 4,99 kr samtalepris til NetCom 1,99 kr Samtalepris til Telenor Mobil 1,99 kr Oppstartsavgift 0,59 kr Tilknytningsavgift - 0 Månedsavgift - 0 Priser for NetCom Kontant: Ringepris pr minutt 2,99 kr SMS pr melding 0,69 kr MMS pr melding 2,50 kr Oppstartavgift 0,59 kr Tilknytningsavgift 0,00 kr Månedsavgift 0,00 kr Vil også bare minne dere på at nå får du lik pris i utlandet (det vil si samtale pris på 8,50 uansett hvilket land du ringer for i vest europa og 4,50 i norden sms koster 3 kr uansett) Lenke til kommentar
nkrystad Skrevet 16. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2004 Priser for NetCom Kontant: Ringepris pr minutt 2,99 kr SMS pr melding 0,69 kr MMS pr melding 2,50 kr Oppstartavgift 0,59 kr Tilknytningsavgift 0,00 kr Månedsavgift 0,00 kr Bra at man kan _velge_ dette alternativet på siden deres. Ja, det var ironi. Lenke til kommentar
Netcom man Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 hehe...det kan man...om noen dager da vi lansere vår nye internett side Lenke til kommentar
tinyworks Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 fasttelefon 4,99 kr samtalepris til NetCom 1,99 kr Samtalepris til Telenor Mobil 1,99 kr Oppstartsavgift 0,59 kr Tilknytningsavgift - 0 Månedsavgift - 0 Fra i dag er det kr 3,99 med mthrKONTANT til fastlinje-tlf. Fremdeles høyt, men tenkte å nevne det, da 4,99 er gammel pris tiny Lenke til kommentar
obos Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 er det bare meg? mobyson's dekning i utlandet er ganske dårlig synes jeg..... jeg finner ikke usa el asia (bortsett fra thailand)... .... damn Lenke til kommentar
mack_ Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 mobyson's dekning i utlandet er ganske dårlig synes jeg..... jeg finner ikke usa el asia (bortsett fra thailand)... .... damn Helt riktig. Mobyson er ikke særlig egnet for folk som reiser til stadighet! Lenke til kommentar
jendor Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Men desto mer egnet for de som bruker mobilen mest hjemme. Er det virkelig så tvingende nødvendig å ha med seg mobilen på reise, med mindre man er forretningsreisende? Lenke til kommentar
kimandre Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Jeg vile ha valgt chess kontant.. finnes det noe billigere! Lenke til kommentar
mack_ Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 (endret) Men desto mer egnet for de som bruker mobilen mest hjemme. Er det virkelig så tvingende nødvendig å ha med seg mobilen på reise, med mindre man er forretningsreisende? Helt enig, og det der jo derfor jeg har valgt å prøve nettopp mobyson nå! Jeg vile ha valgt chess kontant.. finnes det noe billigere! Sjekk www.mobyson.no, så viser det seg at svaret på ditt spørsmål er ja. Endret 16. juni 2004 av mack_ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå