Nilsen Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 etter å ha prøvd i fire dager kom jeg endelig fram til en person jeg kunne snakke med på elkjøp om sommerjobb. men der fikk jeg avslag. noen som trenger hjelp der hvor de jobber, helst lingnende butikker som elkjøp. er villig til å gjøre nesten alt av arbeid. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Du er ca. alt for seint ute til å bare velge og vrake mellom sommerjobber. Tror egentlig du skal slite relativt hardt for å finne noe som helst. Men du kan få lov til å rydde rommet mitt en gang i uken. For 50,- per gang. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 15. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2004 (endret) Du er ca. alt for seint ute til å bare velge og vrake mellom sommerjobber. Tror egentlig du skal slite relativt hardt for å finne noe som helst. Men du kan få lov til å rydde rommet mitt en gang i uken. For 50,- per gang. tingen er den at jobben hos elkjøp har ejg prøvd å skaffe meg siden uke 19.(jobbet der i arbeidsuka på skolen.) tingen er også den at jeg nesten var sikker på å få den jobben, siden alle utenom den som kunne avgjøre det ville at ejg skulle jobbe der. trur egentlig jeg aldri har blitt så skuffa men.. har en sommerjobb allerede men den varer bare til uke 30. Endret 15. juni 2004 av Natrium Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 spørs jo litt mer om hvor du bor og alder. Men den som VIL jobbe i Norge får jobb. Anbefaler å høre med foreldre og bruke kontaktnettet deres På denne måten tjener du garantert best. Mange som har en hage som må ryddes opp i. En annen ting er å kontakte ulike firma direkte. har du BALLS ringer du sjefen og presenterer deg og sier at du ønsker en sommerjobb der Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 En annen ting er å kontakte ulike firma direkte. har du BALLS ringer du sjefen og presenterer deg og sier at du ønsker en sommerjobb der Har du BALLS går du og møter sjefen personlig. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Japp. da har du BALLS, og får sannsynligvis en jobb der:) Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 15. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2004 jeg kan ta jobber i drammen/oslo ommrådet. og jeg fyller 15 år i august.. jeg tenkte på sånne typer jobber der jeg kan sette ut varer i butikken og rydde på lager osv.. Lenke til kommentar
MagE Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 snakk med han som eiger elkjøp kjeden, han vil nok gi deg en jobb jeg kløpper plener og tjener fett på det, i fjor fikk jeg iallefall 5k for og kløppe plener, og 9-10k for og selge jordbær Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 15. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2004 nå tror jeg jeg prøver litt på noen andre elkjøp butikker i nærheten å ser om ejg har noen hell med meg.. Lenke til kommentar
Shader Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 jeg kløpper plener og tjener fett på det, i fjor fikk jeg iallefall 5k for og kløppe plener, og 9-10k for og selge jordbær Fy F***, det var mye for å klippe plener og selge jordbær! Lenke til kommentar
MagE Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 jeg kløpper plener og tjener fett på det, i fjor fikk jeg iallefall 5k for og kløppe plener, og 9-10k for og selge jordbær Fy F***, det var mye for å klippe plener og selge jordbær! jeg solgte jobær i 10-11 timer dagen, hver dag i nesten hele sommerferien, grusomt, ikke til og anbefale, samme om hvor mye pengeproblemer du har. jeg kløpte plener hele sesongen, fikk ca 3,5k av en bedrift og resten tippet eg bare, denne sesongen selger jeg ikke jordbær, men jeg har masse kløppejobber (400-500kr i veka) BTW: er 14 år nå, 13 i fjor Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 (endret) jeg kløpper plener og tjener fett på det, i fjor fikk jeg iallefall 5k for og kløppe plener, og 9-10k for og selge jordbær Fy F***, det var mye for å klippe plener og selge jordbær! Jau... Solgte å jordbær på mine første sommerjobber... Tjente 600 kr dagen +++ Endret 15. juni 2004 av haddis Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 15. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2004 shit da folkens.. jeg jobba 37timer å tjente 1850,- Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Japp. da har du BALLS, og får sannsynligvis en jobb der:) Gjett hvor mange ganger jeg har prøvd det... De fleste gangene er ikke sjefen tilgjengelig, eller så har de nok arbeidstakere fra før... Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 shit da folkens..jeg jobba 37timer å tjente 1850,- Thihii... Det er det jeg kan tjene på 8 timers arbeid nå Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 15. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2004 velvel.. får se meg litt rund da.. er et kjøpe senter 400m unna.. tar meg en tur dit jeg. Lenke til kommentar
Shader Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 velvel.. får se meg litt rund da.. er et kjøpe senter 400m unna.. tar meg en tur dit jeg. Du kan jo prøve nille eller noe sånt... Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Ringte på sommerjobb som avisbud med bil.. hvis jeg får jobben blir jeg vanvittig glad. Liker ikke jobben jeg har nå, spammer folk via telefon Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Du kan jo spørre psilocybe om du kan trykke skjorter for ham. http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=259757 Uff, jeg er teit. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Du kan jo spørre psilocybe om du kan trykke skjorter for ham. http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=259757 Uff, jeg er teit. Japp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå