Gå til innhold

noen som har sommer job til meg.


Nilsen

Anbefalte innlegg

etter å ha prøvd i fire dager kom jeg endelig fram til en person jeg kunne snakke med på elkjøp om sommerjobb.

men der fikk jeg avslag.

 

noen som trenger hjelp der hvor de jobber, helst lingnende butikker som elkjøp.

er villig til å gjøre nesten alt av arbeid.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du er ca. alt for seint ute til å bare velge og vrake mellom sommerjobber. Tror egentlig du skal slite relativt hardt for å finne noe som helst.

 

Men du kan få lov til å rydde rommet mitt en gang i uken. For 50,- per gang. :p

tingen er den at jobben hos elkjøp har ejg prøvd å skaffe meg siden uke 19.(jobbet der i arbeidsuka på skolen.) tingen er også den at jeg nesten var sikker på å få den jobben, siden alle utenom den som kunne avgjøre det ville at ejg skulle jobbe der.

trur egentlig jeg aldri har blitt så skuffa men..

 

har en sommerjobb allerede men den varer bare til uke 30.

Endret av Natrium
Lenke til kommentar

spørs jo litt mer om hvor du bor og alder.

 

Men den som VIL jobbe i Norge får jobb. Anbefaler å høre med foreldre og bruke kontaktnettet deres :) På denne måten tjener du garantert best. Mange som har en hage som må ryddes opp i.

 

En annen ting er å kontakte ulike firma direkte. har du BALLS ringer du sjefen og presenterer deg og sier at du ønsker en sommerjobb der :)

Lenke til kommentar
jeg kløpper plener og tjener fett på det, i fjor fikk jeg iallefall 5k for og kløppe plener, og 9-10k for og selge jordbær :)

Fy F***, det var mye for å klippe plener og selge jordbær!

jeg solgte jobær i 10-11 timer dagen, hver dag i nesten hele sommerferien, grusomt, ikke til og anbefale, samme om hvor mye pengeproblemer du har.

 

jeg kløpte plener hele sesongen, fikk ca 3,5k av en bedrift og resten tippet eg bare,

 

denne sesongen selger jeg ikke jordbær, men jeg har masse kløppejobber :)

 

(400-500kr i veka)

 

BTW: er 14 år nå, 13 i fjor

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...