spesseh Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Heisann. Da har jeg gjort det store og slettet en haug med dokumenter under formatering. Jeg tok backup av alle mine dokumenter og pakket ned i en zip fil. Det jeg derimot ikke gjorde var å flytte zip fila over på en annen disk. n00b. Ja jeg veit Så har jeg endelig klart og skaffe meg en fullversjon av getdataback. Har søkt igjennom disken. Og funnet en god del av dokumentene som ble borte. Det som er problemet er at når jeg gjenoppretter dem så vises de i word som dette: µ´v»pïñÂetxz:¼9ü=°ÃajózjnîoñD dº7Mè¼³Ï]%ž«˜õ’ •q= t–h´uÎ ±Ô ûÏ‚Ã/²J =\ë–ÔZÈ•ˆŽKåKz(ëWÍç osv osv osv. Noen her som har noen erfaring med dette programmet og vet hvordan jeg kan få de til å bli lesbare? Er det evt. noe jeg gjør feil under gjenoppretting? Tips mottas gjerne. Dette er litt krise Lenke til kommentar
Squeegie Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Om du ikke får lest dem skikkelig er dem skadet. Tough luck :/ forøvrig et veldig bra program, reddet meg mange ganger Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 (endret) Jeg gjenopprettet hele 250 GB disken på en gang for en stund siden, og det funket perfekt. Da var det imidlertid MBR'en på disken som var ugjenopprettelig skadet, så det blir kanskje ikke helt det samme... Edit: Kjører disken du prøver å gjenopprette fra som systemdisk nå? Kan det være et problem? Endret 18. juni 2004 av Ar`Kritz Lenke til kommentar
Arne And Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 (endret) Måtte prøve programmet i går etter at jeg ved feiltakelse formaterte 50% av en HD. Det fungerte bra, men den greide ikke å redde filer over ca 125-150 MB, uten at jeg helt satt meg inn i hvorfor. Men bevares. Ett topp proram! Lett å bruke, svært effektivt! Hva feilene i word skyldes vet jeg ikke. Har du lagt merke til feil på andre filer også? Har ikke sjekka alle filene jeg redda, men de jeg har sjekka har funka bra. Har ingen word-dokumenter dog.... Endret 18. juni 2004 av Arne And Lenke til kommentar
ilron Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Hadde en lignende erfaring med bilder. Selve filen ble gjenopprettet, men det var ikke bilde av noe lenger - bare en helt hvit side. Dette skjedde ikke med alle filene så jeg regner med det dreide seg om filer som er blitt overskrevet e.l. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå