Crossfire Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 1. Har bestemt meg for mest sannsynlig å kjøpe et Olympus C-5050 Zoom... Særlig på grunn av batteriløsningen og de medfølgende batteriene. Gidder ikke å kjøpe nytt batteri til C-5060 hvert tredje år, som det står på artikkelen om batterier på akamera.no... Er det noen som føler at jeg gjør et feilgrep så si ifra 2. Jeg må jo kjøpe ekstra minne. Skal kjøpe enten 512 eller 256 compactflash. Har ikke peiling på hvilke merker som er bra... Noen som kan gi meg et forslag til en ikke alt for dyr men bra brikke? Lenke til kommentar
Covcon Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 1. Høres ut som et godt valg det! 2. Sandisk og Lexar er begge annerkjent for god kvalitet. Prisen på CF er ikke så ille uansett hvilket merke du velger, men prisen for å miste alle bildene pga et dårlig minnekort kan være ganske høy... Anbefaler å legge litt ekstra penger i et kvalitetskort. Lenke til kommentar
Crossfire Skrevet 15. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2004 Er kingston bra? Ser de har en del billige kort... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå