SiR0 Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Ny tjeneste: Mobilsøket Vi har utviklet en ny tjeneste som hjelper deg å finne rett mobil. Du oppgir hvilke kriterier du er opptatt av, hvilke funksjoner du ønsker og hvor mye du vil betale. Mobilsøket forteller deg hvilke telefoner du har å velge mellom, og hvilken som passer best for akkurat deg. Lenke til kommentar
scoot Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 BAre nokia telefoner som får være med ? Fikk nemlig kun nokia uansett hva jeg valgte Lenke til kommentar
ace_ventuora Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Beklager, søket klarte ikke å finne noen telefoner som passer dine krav. Prøv igjen med et mindre snevert utvalg. Lenke til kommentar
Chosiso Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Bra.. Akkurat prøvd denne, men fant ikke noe på det jeg søkte etter!! hehe Lenke til kommentar
SiR0 Skrevet 15. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2004 Søket baserer seg på alle telefonene vi har testet. Det må være slik for at det skal kunne fortelle hvilke telefoner som passer best. Det enkle søket skal finne en telefon uansett hva du søker på, mens du kan være for snever på det avanserte. Det finner f.eks ikke telefoner under 2 cm tykkelse og 70 gram med fullt tastatur og trykkfølsom skjerm Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Dette ble jo utrolig bra! Får gi HWforumets bruker "Bunny" en liten credit for ideen. Godt jobba Lenke til kommentar
SiR0 Skrevet 15. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2004 Vi har hatt søket i planleggingsfasen i godt over ett år nå, så det er nok ikke fullt hennes fortjeneste. Men hun traff absolutt spikeren på hodet i forhold til funksjonene vi hadde planlagt! Lenke til kommentar
genser Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Synd at det bare er testede telefoner som er med i søket. Enda en ting som sannsynligvis bidrar til at mange personer kjøper "feil" mobil pga. forferdelige amobil-tester. Men ellers en fin funksjon, det skal dere ha! Men som sagt synd den tar utgangspunkt i testene. Hadde det bare vært spesifikasjoner hadde det vært flott. Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Ikke bestandig spesifikasjonene forteller deg om det er bra kamera og sånnt da... Lenke til kommentar
Chosiso Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Det funker jo bra dette her Lenke til kommentar
ØysteinT Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 En funksjon som kunne vært nyttig: Valg om telefonen er normal, eller kamskjell/klapp. Lenke til kommentar
genser Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 En funksjon som kunne vært nyttig: Valg om telefonen er normal, eller kamskjell/klapp. Helt enig. Ville vært relativt enkelt å impletere også (tror jeg. jeg kjenner jo ikke systemet). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg