Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Når lanseres Gmail?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmm... kan jo alltids gjøre et forsøk:

 

Hvis noen har en invite til overs hadde jeg blitt glad hvis jeg fikk meg en gmail konto :D

 

Jeg er egentlig bare utrolig nysgjerrig på hva som er årsaken at dette tar helt fullstendig av... Vi har jo både home.no og start.no i norge som er gratis, og reklamefritt, med uendelig lagrinsplass hvis vi bruker POP og Outlook for eksempel..

Endret av GeeZuZz
Lenke til kommentar

Vel dere som har gmail har dere funnet delete knapp noen steder.

 

Vel dere som ikke har fått noen gmail enda og ikke har fått noe fra gmailswap.com tips til dere.

 

Send en mail til folk som gir bort invites er de snille så får dere kanskje en invites fra dem.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234
jeg fikk gmail på gmailswap.com :) tok meg 20 min ellerno

Lyst å invite meg? :green:

Edit: Følte meg så frekk at du kan bare ignorere det. :p

Endret av Slettet+891234
Lenke til kommentar

*sukk* fikk oppgradert yahoo-kontoen til 100mb.. eneste forskjellen jeg egentlig har merket er at jeg får 3x mer spam hver dag.. Noen som har merket noe lignende, eller er jeg bare uheldig? :)

 

Gleder meg til å se hvordan søkefunskjonen i Gmail funker i praksis. Google is my friend ;) Noen med en invite til overs? (*hint* *hint* hehe).

Lenke til kommentar
lol, Gmail reklamerer jo med at du ikke trenger å slette mail igjen... hvorfor skulle de da ha en delete knapp?  :p  Rett og slett genialt!

Men den er i allfall under "more actoins", det står der "Move to trash", husk å velg hvilken mail som du skal slette :p

 

EDIT: Husk å gå til Trash, velg "Delete forever" under "more actoins" med de som du har valgt

Endret av Lars Anders
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234
Det var synd.... Får mail ganske mye.. så shit at det ikke går.

Men går det ann å lese gmail med Outlock? gikk ikke det med hotmail?

Msn Messenger er jo laget av de samme som driver MSN Hotmail. Det har nok noe med dèt å gjøre.

 

Edit: Heh! Ikke rart du ikke skjønte, når jeg svarer på noe annet enn det du spør om. Litt sløv, nå.

Endret av Slettet+891234
Lenke til kommentar
Det var synd.... Får mail ganske mye.. så shit at det ikke går.

Men går det ann å lese gmail med Outlock? gikk ikke det med hotmail?

Du kan se om du har fått mail når POP3 kommer til googlemail, og har installert MEssenger Plus! Og du har gjort slik at den ser om når det kommer mailer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...