kiripe Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 Slenger meg på her jeg også. Hvis noen har en invite til overs hadde jeg blitt glad. Vært ålreit å fått litt mer plass samt litt mindre spam enn hva jeg får fra den gamle hotmail adressen min. Anyone? Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 Bittelitt offtopic: Noen som har fått spam-mails på sin gmail enda? Jeg har ikke fått noe enda, selv om jeg bare har hatt min acc. i et par timer da.. Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 Bittelitt offtopic: Noen som har fått spam-mails på sin gmail enda? Jeg har ikke fått noe enda, selv om jeg bare har hatt min acc. i et par timer da.. det kan jo ha noe med å gjøre at ingen spambots har funnet den enda Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 (endret) Spam kommer vel først når vi har registrert oss litt her og der. Gjør som meg; ha en mailadresse som du registrerer ting på, og en som du bruker til å sende mail med. Endret 26. juni 2004 av HolgerLudvigsen Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 (endret) Hmm... kan jo alltids gjøre et forsøk: Hvis noen har en invite til overs hadde jeg blitt glad hvis jeg fikk meg en gmail konto Jeg er egentlig bare utrolig nysgjerrig på hva som er årsaken at dette tar helt fullstendig av... Vi har jo både home.no og start.no i norge som er gratis, og reklamefritt, med uendelig lagrinsplass hvis vi bruker POP og Outlook for eksempel.. Endret 26. juni 2004 av GeeZuZz Lenke til kommentar
jic Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 Vel dere som har gmail har dere funnet delete knapp noen steder. Vel dere som ikke har fått noen gmail enda og ikke har fått noe fra gmailswap.com tips til dere. Send en mail til folk som gir bort invites er de snille så får dere kanskje en invites fra dem. Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 jeg fikk gmail på gmailswap.com tok meg 20 min ellerno Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 (endret) jeg fikk gmail på gmailswap.com tok meg 20 min ellerno Lyst å invite meg? Edit: Følte meg så frekk at du kan bare ignorere det. Endret 26. juni 2004 av Slettet+891234 Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 4 Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 *sukk* fikk oppgradert yahoo-kontoen til 100mb.. eneste forskjellen jeg egentlig har merket er at jeg får 3x mer spam hver dag.. Noen som har merket noe lignende, eller er jeg bare uheldig? Gleder meg til å se hvordan søkefunskjonen i Gmail funker i praksis. Google is my friend Noen med en invite til overs? (*hint* *hint* hehe). Lenke til kommentar
Lars :) Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 Vel dere som har gmail har dere funnet delete knapp noen steder. Jeg har funnet den, men uansett er det jo ingen vits å slette noe nesten... Ikke med engang iallfall Lenke til kommentar
oycob Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 lol, Gmail reklamerer jo med at du ikke trenger å slette mail igjen... hvorfor skulle de da ha en delete knapp? Rett og slett genialt! Lenke til kommentar
Lars :) Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 (endret) lol, Gmail reklamerer jo med at du ikke trenger å slette mail igjen... hvorfor skulle de da ha en delete knapp? Rett og slett genialt! Men den er i allfall under "more actoins", det står der "Move to trash", husk å velg hvilken mail som du skal slette EDIT: Husk å gå til Trash, velg "Delete forever" under "more actoins" med de som du har valgt Endret 26. juni 2004 av Lars Anders Lenke til kommentar
ace_ventuora Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 Har et lite problem, Jeg har lager Passport av gmail.com-kontoen min. Logger på msn som normalt og slik, men når jeg trykker på indox for epost hopper Outlock express opp... Hvordan endre dette? Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 Jeg tror ikke det går an å endre det. Er sånn hos alle. Lenke til kommentar
ace_ventuora Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 Det var synd.... Får mail ganske mye.. så shit at det ikke går. Men går det ann å lese gmail med Outlock? gikk ikke det med hotmail? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 (endret) Det var synd.... Får mail ganske mye.. så shit at det ikke går.Men går det ann å lese gmail med Outlock? gikk ikke det med hotmail? Msn Messenger er jo laget av de samme som driver MSN Hotmail. Det har nok noe med dèt å gjøre. Edit: Heh! Ikke rart du ikke skjønte, når jeg svarer på noe annet enn det du spør om. Litt sløv, nå. Endret 26. juni 2004 av Slettet+891234 Lenke til kommentar
ace_ventuora Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 (endret) Skjønte ikke det helt Men er det noen som vet hvordan man motar gmail med outlock? EDIT: Endret 26. juni 2004 av ace_ventuora Lenke til kommentar
Lars :) Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 Det var synd.... Får mail ganske mye.. så shit at det ikke går.Men går det ann å lese gmail med Outlock? gikk ikke det med hotmail? Du kan se om du har fått mail når POP3 kommer til googlemail, og har installert MEssenger Plus! Og du har gjort slik at den ser om når det kommer mailer. Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 Men er det bekreftet at GMail får POP3? Veeeldig crucial. Lenke til kommentar
veggiss Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 da har jeg mekket en swap request også, tilbydde svigermor, og evt to svigerinner med 5 barn...håper noen slår til Link Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå