Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Når lanseres Gmail?


Anbefalte innlegg

Selv har jeg gmail og betalte $3 på eBay - småpenger og så slipper jeg å vente noe særlig. Men jeg er ikke så spesielt imponert. Okay, grensesnittet ser bra ut og plassen er jo "uendelig", men måten den behandler epost på, er ikke så imponerende. Nå her jeg ikke sendt så mange eller fått så mange dit, men så langt ser det ikke superbra ut.

 

_

johanf

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har mail hos hotmail og kommer nok ikke til å bytte over til gmail. Skjønner ikke hva alle er så begeistret over, greit med ekstra lagringsplass, men har man virkelig bruk for det? Jeg i hvert fall bruker mailen til å logge meg på messenger og motta noen få mail fra kjente og fra forumet her. Jeg pleier alltid å slette ting jeg ikke trenger å ha i mailen. Bare 5% av kapasiteten er brukt på mailen min. Så jeg kommer nok ikke til å bytte til noen andre samme hvor mange mb eller gb jeg får.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234

Vel, kan jo melde min interesse for en gmail-konto her også, hvis noen har èn invite til overs. Og hva kan jeg så tilby? Vel, jeg kan ikke gi deg mye tilbake, da jeg mangler ferdigheter innen både det ene og andre - men jeg kan tilby deg litt takknemlighet og et par av mine invites til noen du kjenner (hvis det er slik det fungerer). :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234
Det er tilfeldige GMail-brukere som får invites. Men jeg tror ikke de gir så mange ut lenger.

Righty-ho. Da kan jeg jammen tilby enda mindre. :wee:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...