Popobawa Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 (endret) Ingen som har en invite til meg da? Sånn. Da har jeg fått fikset meg Gmail konto. Gikk ikke lange tiden før noen ville tilby meg en invite. Det blir postkort som jeg skal bytte Ser ikke ut som jeg har fått invites til å dele ut. Synd... Ser at enkelte folk krever penger Endret 24. juni 2004 av MrBlueJack Lenke til kommentar
bidz Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Som dere ser er gigabyte mail ingen nyhet Ville bare legge til at Rediff også har 1GB (1024MB) epost kontoer, gratis, for alle. Men selv liker jeg Gmail interfacet best av alle web-baserte epost systemer. Kjapt, enkelt og bra. Lenke til kommentar
JonV Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Fikk meg Gmail konto igår. har den altid vært like ustabil som igår ??? kom jo ikke inn i det hele tatt jo. Hmm skaffe konto på. 1 blastnet 1 SpyMac 1 Gmail Bare 3 Gig plass da Fordel med SpyMac og Blastnet er at de støtter Pop mail. Fordel til med SpyMac er de også gir deg 100Mb hjemmesideplass og 250Mb med plass til privat bildegalleri. Lenke til kommentar
bidz Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Fikk meg Gmail konto igår. har den altid vært like ustabil som igår ??? kom jo ikke inn i det hele tatt jo. Gmail er trossalt i BETA stadiet. Det vil si at en må regne med ustabilitet nå og da. Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 GMail kommer til å bli STORT når det lanseres. Derfor er det viktig å sikre seg de beste adressene først. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Riktig, riktig Dagbladet.no ville ikke gi meg en gmail konto, er det noen her som er så søte og snille som vil kaste bort en invite på meg ? Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Har videresendt et par mailer fra min hotmail konto til min nye gmail konto, og mailene blir ikke slik de var før jeg videresendte. Bildene er borte, og linkene er ikke ordnet slik at man kan trykke på dem for å gå til den siden som er linket. Ble litt rotete dette. Men noen som vet om det blir forandret når Gmail blir lansert? Lenke til kommentar
PBCyrus Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 (endret) noen som har en liten invite til overs....? EDIT: trengs ikke, fixet Endret 24. juni 2004 av PBCyrus Lenke til kommentar
pretensiøselns Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 *host*Ingen som har invite til overs?*host* Må få meg en skje hostemedisin Lenke til kommentar
Lars :) Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 (endret) Endret 26. juni 2004 av Lars Anders Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 (endret) Hmm, sikkert ingen som tør å prøve. Men jeg tviler på at det går. Endret 24. juni 2004 av HolgerLudvigsen Lenke til kommentar
Mr. Mustard Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Tvilsomt om du kan invitere noen etter at du har slettet kontoen. Hvorfor ikke lage en ny konto før du sletter kontoen. Lenke til kommentar
boot_ Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 nrkpost.no har hatt 100MB i sikkert to år - gratis. Neppe verdens mest avanserte søkemuligheter dog... runbox.no og nrkpost.no er samme tjeneste bortsett fra at runbox tar noen kroner. Betingelsene er kanskje ikke helt de samme....aner ikke... Folk lar seg lure av at gmail skilter med en giga, men tenker kanskje ikke på at det blir begrensninger på mailstørrelse som kan sendes/mottas. Reklamen er sikkert greit - det blir vel ingen stor forskjell fra spammen man får til vanlig, men kanskje den blir litt mer uthevet enn bare spam. Kan det være CIA som står bak Gmail? :-) Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Folk lar seg lure av at gmail skilter med en giga, men tenker kanskje ikke på at det blir begrensninger på mailstørrelse som kan sendes/mottas. Noen som vet hva grensen er? Eller må jeg teste? Jeg vet at den nye hotmailen kommer til å ha 10mb grense (250 mb plass). Men jeg er ganske sikker på at GMail kommer til å ha mye mer. Lenke til kommentar
Seldal Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 (endret) Liker best den mailkontoen eg har. Har ingen limit på lagring der i gården . Sånn er det når du er trofast kunde Men hvis der e nogen som vil invite meg te Gmail så skal de få lov til det Endret 25. juni 2004 av Seldal Lenke til kommentar
iCar Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Kunne trengt en invite jeg også om d var mulig Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Fikk dessverre ingen invites. Er det sånn man får invites etterhvert man bruker gmail mye? Lenke til kommentar
wolf5 Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Sier det igjen: http://www.gmailswap.com Prøv lykken der folkens. Jeg fikk napp første gang (etter et grusomt avslag fra dagbladet ). Jeg lovde ikke bort noe som helst i bytte. Skriv noe snedig/utfordrende eller morsomt så er sjansen større. Eller du kan tilby noe for en konto der. -Wolf5 Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Jeg skrev noe nytt nå, har fått ca 70 som har sett på tråden, MEN FORSATT INGEN SOM VIL!! ¤#%#¤&& Lenke til kommentar
bidz Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Sier det igjen: http://www.gmailswap.com Prøv lykken der folkens. Jeg fikk napp første gang (etter et grusomt avslag fra dagbladet ). Jeg lovde ikke bort noe som helst i bytte. Skriv noe snedig/utfordrende eller morsomt så er sjansen større. Eller du kan tilby noe for en konto der. -Wolf5 Jeg fikk også invite fra gmailswap.com, 1min etter jeg la inn min forespørsel!.. er bare og være original her, slik at folk liker det du skriver, så får du invite med engang! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå