Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Når lanseres Gmail?

Anbefalte innlegg

Ingen som har en invite til meg da? :p

Sånn. Da har jeg fått fikset meg Gmail konto. Gikk ikke lange tiden før noen ville tilby meg en invite. Det blir postkort som jeg skal bytte :)

Ser ikke ut som jeg har fått invites til å dele ut. Synd...

Ser at enkelte folk krever penger :mad:

Endret av MrBlueJack
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fikk meg Gmail konto igår. har den altid vært like ustabil som igår ??? kom jo ikke inn i det hele tatt jo.

Hmm skaffe konto på.

1 blastnet

1 SpyMac

1 Gmail

Bare 3 Gig plass da :)

Fordel med SpyMac og Blastnet er at de støtter Pop mail.

Fordel til med SpyMac er de også gir deg 100Mb hjemmesideplass og 250Mb med plass til privat bildegalleri.

Lenke til kommentar

Har videresendt et par mailer fra min hotmail konto til min nye gmail konto, og mailene blir ikke slik de var før jeg videresendte. Bildene er borte, og linkene er ikke ordnet slik at man kan trykke på dem for å gå til den siden som er linket. Ble litt rotete dette. Men noen som vet om det blir forandret når Gmail blir lansert?

Lenke til kommentar

nrkpost.no har hatt 100MB i sikkert to år - gratis.

Neppe verdens mest avanserte søkemuligheter dog...

runbox.no og nrkpost.no er samme tjeneste bortsett fra at runbox tar noen kroner. Betingelsene er kanskje ikke helt de samme....aner ikke...

Folk lar seg lure av at gmail skilter med en giga, men tenker kanskje ikke på at det blir begrensninger på mailstørrelse som kan sendes/mottas.

Reklamen er sikkert greit - det blir vel ingen stor forskjell fra spammen man får til vanlig, men kanskje den blir litt mer uthevet enn bare spam.

Kan det være CIA som står bak Gmail? :-)

Lenke til kommentar
Folk lar seg lure av at gmail skilter med en giga, men tenker kanskje ikke på at det blir begrensninger på mailstørrelse som kan sendes/mottas.

Noen som vet hva grensen er? Eller må jeg teste?

Jeg vet at den nye hotmailen kommer til å ha 10mb grense (250 mb plass). Men jeg er ganske sikker på at GMail kommer til å ha mye mer.

Lenke til kommentar

Liker best den mailkontoen eg har. Har ingen limit på lagring der i gården :)

:thumbup:. Sånn er det når du er trofast kunde :D

Men hvis der e nogen som vil invite meg te Gmail så skal de få lov til det :thumbup:

Endret av Seldal
Lenke til kommentar
Sier det igjen: http://www.gmailswap.com

Prøv lykken der folkens. Jeg fikk napp første gang (etter et grusomt avslag fra dagbladet :no: ). Jeg lovde ikke bort noe som helst i bytte. Skriv noe snedig/utfordrende eller morsomt så er sjansen større. Eller du kan tilby noe for en konto der.

-Wolf5

Jeg fikk også invite fra gmailswap.com, 1min etter jeg la inn min forespørsel!.. er bare og være original her, slik at folk liker det du skriver, så får du invite med engang!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...