Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Når lanseres Gmail?

Anbefalte innlegg

Jeg fikk min yahoo-konto automatisk oppgradert. Jeg fikk også "loyal-user" beskjeden like etter at jeg logget inn. De er nok bare i en prosess med å få oppgradert alle kontoene, så det vil nok skje rimelig snart.

Jeg også, men jeg er en betalende (19,95$) loyal bruker og har derfor fått 2GIG!! :love: Genialt :thumbup:

Endret av snowbaard
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vet noen noe om når Gmail lanseres? Og er det noen som har fått prøve det?

Jeg har en konto der. Men webmail er for fjortiser og bestemødre, så jeg bruker den aldri. Med unntak av stor lagringsplass og et lett tilgjengelig søkefelt er det ikke noe revolusjonerende med dette. Dessuten gidder jeg ikke bruke tid på en mailadresse som ikke støtter POP3 eller IMAP.

Men hvis man er typen som kan leve med webmail er Gmail sikkert bedre enn Hotmail, som suger vann ut av sementklosser.

Lenke til kommentar
Samme her :hrm:

Prøver å fikse en spymac adresse da... :dontgetit: Men det var ikke så lett det.

Hvorfor er det ikke lett å starte en Spymac adresse?

Du velger selv brukernavn, passord og du må oppgi en alternativ e-postadresse.

Deretter skal du skrive inn et ord fra et bilde som kommer opp....

og deretter går du til e-postadressen du oppgav og registrerer spymac adressen din vedl å klikke på en link. Da er du oppe og går med 1 Giga e-post + 350 Mb lagringsplass.

Sett opp adressen som pop-3 i dit faste e-postprogram, og du har fått det noe lettere mht. plass.

2 ting:

-Hvordan bruker jeg de 350 MiB?

-Hvordan setter jeg den opp som pop3?

Lenke til kommentar

Fra Hotmail til Gmail er rene orgasmen! Gmail er genialt til å være webmail. Eneste jeg savner er bedre integrering av adresseboka, støtte for Opera og mulighet for å laste ned mail fra andre kontoer...

Enda mer kos var det at jeg fikk 6 invitasjoner jeg kan dele ut idag :D

Lenke til kommentar

Er skeptisk til Spymac. Men dette gjeld kanskje ikkje e-posten.

By posting any content or submitting any material to the Spymac website, you grant to

Spymac a non-exclusive, royalty-free, irrevocable license to use, reproduce, modify, or

publish such content or material.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...