HolgerL Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 Er det bare hos meg at GMailswap er nede? Lenke til kommentar
veggiss Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 ja...funker her hvertfall Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 Hmm, kanskje de var lei av meg. Produktene av en heftig tid på GMailswap: [email protected] [email protected] [email protected] [email protected] [email protected] Lenke til kommentar
Blib Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 (endret) Men er det bekreftet at GMail får POP3? Veeeldig crucial. Does Gmail support automatic forwarding and POP3 access? Answer return to Help Center Not at the moment, but Google believes in helping people access information whenever and however they want to do so. In the future you will be able to access Gmail messages from non-Gmail accounts for free or at a nominal fee. Merk at det står "you will be able to", og ikke "you may be able to" Forresten, jeg fant denne linken på forumet tidligere i dag: http://jaybe.org/info.htm For dem som ikke gidder lese: Et program som logger seg inn til GMail og gjør den om til POP-mail eller noe. Har ikke testet selv enda men Endret 26. juni 2004 av Blib Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 Jeg kommer ikke inn på gmailswap.com Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 (endret) Jeg kommer ikke inn på gmailswap.com Nede hos meg også. Blib: Jeg tester programmet "POP goes the GMail" :!: Endret 27. juni 2004 av HolgerLudvigsen Lenke til kommentar
Sephiroth Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Jeg skaffet meg Gmail i går og det er HELT konge. Nydelig, en på IRc som spurte meg om jeg ville ha, det var vist bare til spesielt utvalgte HIHI. Lenke til kommentar
veggiss Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 faen da...ingen som vil ha svigermoren min jo!! noen her som føler for å invitere meg eller? Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 #gmail @ efnet. Fikk der nettopp! Bare stå på så får du en der til slutt. Lenke til kommentar
Lars :) Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 (endret) Forresten, jeg fant denne linken på forumet tidligere i dag: http://jaybe.org/info.htm For dem som ikke gidder lese: Et program som logger seg inn til GMail og gjør den om til POP-mail eller noe. Har ikke testet selv enda men Fint program, nå slipper jeg å åpne IE helle tiden, og kan se når jeg får mail Endret 27. juni 2004 av Lars Anders Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Jeg prøvde PGtGM ( http://jaybe.org/info.htm ). Den legger seg i systemtrayet og gir en lite beskjed når man har fått mail. Man kan bare registrere en GMail om gangen. Men når jeg prøvde å legge den til Outlook Express, så funket det ikke. Sto veldig greit hvordan man skulle gjøre det, men får feilmelding når jeg sjekker mailen: Serveren har uventet brutt tilkoblingen. Mulige årsaker til dette kan være serverproblemer, nettverksproblemer eller en lang periode uten aktivitet. Konto: 'GMail', Server: 'localhost', Protokoll: POP3, Port: 110, Sikker (SSL): Nei, Feilkode: 0x800CCC0F Lenke til kommentar
Lars :) Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 .... Virka hos meg, tror du må gå gjennom dette en gang til Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 #gmail @ efnet. Fikk der nettopp! Bare stå på så får du en der til slutt. Hva tilbød du? Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Lars Anders: Hvilke porter bruker du i PGtGM? Hva skrev du i kontoinnstillingene? Lenke til kommentar
dacourt Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Jeg begynner å bli litt nysgjerrig på Gmail nå. Er det noen som har en invite til overs slik at jeg kan få teste den ut? dacourt Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 (endret) POP3 access - Status: we'll try "we'll try"? http://gmail.google.com/support/bin/request.py Endret 27. juni 2004 av HolgerLudvigsen Lenke til kommentar
Lars :) Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Lars Anders: Hvilke porter bruker du i PGtGM? Hva skrev du i kontoinnstillingene? I PGtGM skrev jeg bare brukernavnet mitt og passordet mitt I Outlook Express skrev jeg localhost som smtp og pop, og eposten min og passordet mitt (samme som ble skrevet i PGtGM) Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Du fikk ikke noe spørsmål om porter når du startet PGtGM? Lenke til kommentar
Lars :) Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 (endret) Du fikk ikke noe spørsmål om porter når du startet PGtGM? Nei, men da kjører jeg heller ikke firewall da. Bruker bare de vanlife portene EDIT: Du må huske å ha oppe PGtGM mens du sender/mottar Endret 27. juni 2004 av Lars Anders Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 (endret) Hmm, det må være portgreia som føkka hos meg. *Teste uten Norton* Føkk da! Den sier at port 110 er i bruk, og at jeg må velge en annen for POP3. ? Endret 27. juni 2004 av HolgerLudvigsen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå