the_fire Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 jepp. Og teorien med at dette slutter med at Jack kapper av armen til Chase er plutselig forsterket! Så hva vil Kim gjøre? Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 jepp. Og teorien med at dette slutter med at Jack kapper av armen til Chase er plutselig forsterket!Så hva vil Kim gjøre? Kim reiser ifra jack sammen med chase, NP Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 jepp. Og teorien med at dette slutter med at Jack kapper av armen til Chase er plutselig forsterket!Så hva vil Kim gjøre? Kim reiser ifra jack sammen med chase, NP Best for deg at det ikke er sant Har ikke tenkt til å finne ut hva som skjer... Basta! Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 Dagens episode var topp. Jeg sa til meg selv enten er det jack eller chase som er faren til barnet som Chloe/Kim passer Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 Og når sa du det til deg selv? Jeg sa det til meg selv omtrent da hun sa det til chapelle. Lenke til kommentar
rlz Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 Jeg har sett ferdig sesong 3 nå og likte den faktisk ganske godt. Litt artig vri på sluten, artig at de valgte den endingen. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 Haha! Respect hvis slutten er som "Kasp" sier. Det gir meg enda mer grunn til å boikotte serien. Makan til tullball har jeg ikke sett siden Ringenes Herre. Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 Og når sa du det til deg selv? Jeg sa det til meg selv omtrent da hun sa det til chapelle. Noen sånt jeg også. Jeg likte det sleipe smile Jack kom med da snakket med Nina etter at de fikk stoppet ormen Lenke til kommentar
piit Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 Jeg syns serien holder nivået bra. Spesielt den forrige episoden var bra! Og det er like spennende hver gang jeg setter meg foran TVen for å se. Akkurat slik en spenningsserie skal være. Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Da var siste episode sett og man gleder seg til 3. januar. Da sesong 4 kommer? Ja. På Fox i USA. Kasp er teit som spoiler. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Personangrep er jo ikkje spesielt populær på forumet..MEN...dersom det skulle vise seg at Kasp...har spoilet heile dritten...da takler eg heller ein månad ban. Lenke til kommentar
piit Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 (endret) Moderator: jeg tar gjerne imot en advarsel eller ban for dette, men jeg takler ikke folk som spoiler. ¤¤¤¤ Fjernet av moderator ¤¤¤ Endret 17. august 2004 av B|Real Lenke til kommentar
b-real Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Folkens...INGEN spoilere. Lenke til kommentar
Term Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 jeg har helt unngått å se alle episodene so far med 24. Skulle ha DVD boxen så jeg kunne se alle i ett. Og den sitter jeg med nå. Så i dag klokken 07:30 starter jeg å se... Satser på at det ikke tar mer enn 2 dager. INgen burde plage meg mens jeg ser dette. 24 blir mye bedre om man ser alt i ett i stedet for en episode hver uke. Da mister man mye av spenningen i serien/filmen. Ble faktisk litt emosjonell under ses 2 midt i serien. Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 17. august 2004 Forfatter Del Skrevet 17. august 2004 jeg har helt unngått å se alle episodene so far med 24. Skulle ha DVD boxen så jeg kunne se alle i ett. Og den sitter jeg med nå. Så i dag klokken 07:30 starter jeg å se... Satser på at det ikke tar mer enn 2 dager. INgen burde plage meg mens jeg ser dette. 24 blir mye bedre om man ser alt i ett i stedet for en episode hver uke. Da mister man mye av spenningen i serien/filmen. Ble faktisk litt emosjonell under ses 2 midt i serien. Har sesong 3 sone 2 kommet? Dvs med norsk tekst? Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Ok da, skal ikke si mer Men herregud, dere må jo ikke lese det, og ihvertfall ikke quote det hvis det plager dere SÅ mye, herregud! Dessuten er det absolutt liten vits i å sende meg PM og si at jeg skal brenne i helvette osv Lenke til kommentar
heisand Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Her er beviset på at det kommer en sesong til.. Se her Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Makan til tullball har jeg ikke sett siden Ringenes Herre. Da kan du holde deg unna tråden. Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 for alt vi veit som ikke har sett lengre enn det TV2 har vist, er det vel ingen som vet om kasp har spoilet eller ikke. han ler seg sikkert skakk over alle drittmeldingene som kommer om han bare fant på noe. er ikke akkurat vanskelig å ha det litt gøy på andres bekostning når man som her viser så tydelig at man gleder seg til noe. uansett, synes sesong 3 holder bra med mål, bortsett fra en eller to ting. en kar wastet et delta team, som sikkert er topptrent til det ytterste. det synes jeg var så patetisk at jeg mista helt sansen for å følge med, men gjorde det allikevel. også dette med den ormen. det virker litt for mye som om nina er en gud. litt for likt "hackers" filmene. ellers er det jo en litt missing link det der med kyle singer da. hvorfor i all verden skulle almeida gå bort til denne fyren, for å få seg selv skutt? han visste jo at han ikke hadde noe med det å gjøre. også hva i allverden drev disse andre folka med, som kidnappet Singer? jaja, serien holder da mål i uventede handlinger, men dem har tenkt litt for lite på hva som har skjedd tidligere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå