Gå til innhold

24 - Sesong 3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg har helt unngått å se alle episodene so far med 24. Skulle ha DVD boxen så jeg kunne se alle i ett.

Og den sitter jeg med nå. Så i dag klokken 07:30 starter jeg å se... Satser på at det ikke tar mer enn 2 dager. INgen burde plage meg mens jeg ser dette.

24 blir mye bedre om man ser alt i ett i stedet for en episode hver uke. Da mister man mye av spenningen i serien/filmen. Ble faktisk litt emosjonell under ses 2 midt i serien. :blush:

Lenke til kommentar
jeg har helt unngått å se alle episodene so far med 24. Skulle ha DVD boxen så jeg kunne se alle i ett.

Og den sitter jeg med nå. Så i dag klokken 07:30 starter jeg å se... Satser på at det ikke tar mer enn 2 dager. INgen burde plage meg mens jeg ser dette.

24 blir mye bedre om man ser alt i ett i stedet for en episode hver uke. Da mister man mye av spenningen i serien/filmen. Ble faktisk litt emosjonell under ses 2 midt i serien. :blush:

Har sesong 3 sone 2 kommet? Dvs med norsk tekst?

Lenke til kommentar

for alt vi veit som ikke har sett lengre enn det TV2 har vist, er det vel ingen som vet om kasp har spoilet eller ikke. han ler seg sikkert skakk over alle drittmeldingene som kommer om han bare fant på noe. er ikke akkurat vanskelig å ha det litt gøy på andres bekostning når man som her viser så tydelig at man gleder seg til noe.

uansett, synes sesong 3 holder bra med mål, bortsett fra en eller to ting.

en kar wastet et delta team, som sikkert er topptrent til det ytterste. det synes jeg var så patetisk at jeg mista helt sansen for å følge med, men gjorde det allikevel.

også dette med den ormen. det virker litt for mye som om nina er en gud. litt for likt "hackers" filmene.

ellers er det jo en litt missing link det der med kyle singer da. hvorfor i all verden skulle almeida gå bort til denne fyren, for å få seg selv skutt? han visste jo at han ikke hadde noe med det å gjøre. også hva i allverden drev disse andre folka med, som kidnappet Singer?

jaja, serien holder da mål i uventede handlinger, men dem har tenkt litt for lite på hva som har skjedd tidligere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...