piit Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Synes slutten var dårlig denne sesongen...Sesong 2 hadde mye bedre slutt... Var det ikke du som -ikke- hadde sett lenger enn oss som ser på TV? Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Lastet ned slutt episoden i går. Lenke til kommentar
piit Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Herregud, så spennende! Og seff måtte strømmen gå midt i episoden! Blir lenge til mandag nå. Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Må ..se...mer...nå! Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Torsdagens episode av 24 var helt konge. Håper det blir mer av likt. Me like Lenke til kommentar
olejohan Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Eg måtte berre laste ned episodene eg! Men likte best seasong 2 Ole-Johan Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 Synes hele serien er oppskrytt til tusen. Boikotter det. Lenke til kommentar
Döden Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 Synes hele serien er oppskrytt til tusen. Boikotter det. Egentlig syns jeg selv det. Men boikotter den ikke for det. 24 er da egentlig Amerikansk patriotisk bullshit som spiller på moderne terror og folks følelser i forbindelse med dette og bygger på klisjèer og såpeserie-teknikker. Har sett sesong èn og to nå. Må få med meg nummer tre også. Huff, kommer til å få mange 24-fanboys på nakken nu.... Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 Hvorfor har jeg en følelse av at det slutter med at Chase har en bombe på armen som Jack hogger av med en øks, for så å putte den i et kjøleskap? Lenke til kommentar
Döden Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 Hvorfor har jeg en følelse av at det slutter med at Chase har en bombe på armen som Jack hogger av med en øks, for så å putte den i et kjøleskap? Fyfaen. Hvis du har spoilet serien nå så.... Lenke til kommentar
Svin Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 Hvorfor har jeg en følelse av at det slutter med at Chase har en bombe på armen som Jack hogger av med en øks, for så å putte den i et kjøleskap? Fantastisk bra hvis dette stemmer Lenke til kommentar
Rubex Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 Hvorfor har jeg en følelse av at det slutter med at Chase har en bombe på armen som Jack hogger av med en øks, for så å putte den i et kjøleskap? DA ødlagte du serien for de som ikke har sett den ferdig Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 16. august 2004 Forfatter Del Skrevet 16. august 2004 Hvorfor har jeg en følelse av at det slutter med at Chase har en bombe på armen som Jack hogger av med en øks, for så å putte den i et kjøleskap? Kasp! Hvis dette viser seg å være riktig....ja da kommer jeg hjem til deg og hogger armen av deg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
Döden Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 Fjortisser som har tilgang til nettet burde brennes! Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 Sånne som du ja, nei det synes ikke jeg heller. Lenke til kommentar
Döden Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 Sånne som du ja, nei det synes ikke jeg heller. Er du stokk dum? Du er nettopp blitt 15 år gammel og liker å spoile serier for folk som ennå ikke har sett det for pur helvete. Forige spoiler du la ut om 24 f.eks. Lukter fjortiss med for mye tid lang vei.... Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 (endret) Hadde bare lyst til å dele det med dere, fint at dere likte det Endret 16. august 2004 av Kasp Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 Ohh, i dag var det spennende!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå