piit Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 ant sesong 1 til 200,-kr på den svenske sida http://www.ginza.se/ det er det billigste jeg fant Det var svæt billig.... bare synd at omslaget er på svensk Det er da bare bilde av et svensk flagg på forsiden av coveret og infoen bak står på svensk. Lenke til kommentar
J0ppe Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Vil bare si at 24 er ganialt, har sett på det siden første episode i første sesong. *Gledesegtilikveld* Lenke til kommentar
piit Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Vil bare si at 24 er ganialt, har sett på det siden første episode i første sesong. *Gledesegtilikveld* Jeg også. õ_Õ Blir litt spennende å finne ut hva Tony, Jack og Gael har gjort. Lenke til kommentar
dessessop Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Eg såg sesong 2 i fjord. men sesong 3 så langt synest eg blir litt lik den forgje. mistet litt av den speningen. Lenke til kommentar
J0ppe Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Vil bare si at 24 er ganialt, har sett på det siden første episode i første sesong. *Gledesegtilikveld* Jeg også. õ_Õ Blir litt spennende å finne ut hva Tony, Jack og Gael har gjort. Nå er det bare 9 minutter igjen Lenke til kommentar
whaley Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 nice... sesong 3 er bare digg =) Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 (endret) Sesong 3 er rå, har sett dem alle. Men likevel syntest jeg at den første var superbra, mens 2 og 3 er kjempebra. I mine øyne er super bedre enn kjempe Endret 29. juli 2004 av Robkvi Lenke til kommentar
insider Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Sette hele sesong 3 jeg også - synes dette er nesten den betse sesongen som er laget til nå ! Veldig spennede ! Lenke til kommentar
monstar Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 24 er genalt!!. Har endelig begynt å se på det Lenke til kommentar
piit Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 24 er genalt!!. Har endelig begynt å se på det Om du liker sesong 3, bør du så absolutt ta en titt på sesong 1 og 2 også. Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 8. august 2004 Forfatter Del Skrevet 8. august 2004 Så de 10 første episodene av sesong denne helga. Synes det virker veldig lovende. Denne sesongen blir sikkert minst like god som 1 og 2. Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Jeg klarte ikke å vente lenger. Ble pent nødt til å laste ned. Er på episode 20 nå. JEG ELSKER 24! Lenke til kommentar
Rubex Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Så de 10 første episodene av sesong denne helga. Synes det virker veldig lovende.Denne sesongen blir sikkert minst like god som 1 og 2. Episode 1 var klart best Lenke til kommentar
embark Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Jeg har fulgt med på 24 siden dag 1. Synes det er en genial serie. Har selv sett siste episode av sesong 3 på engelsk TV. Angrer rævva av meg. Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 24 sesong 4 starter 3. januar 2005 i USA. Bare å glede seg Lenke til kommentar
Döden Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Hva skjedde egentlig i episode 10? Jeg gikk glipp av den. Hvem skjøt "Claudia"? Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 (endret) Hva skjedde egentlig i episode 10? Jeg gikk glipp av den. Hvem skjøt "Claudia"? Det gjore nok hektor ja I det de rømte trakk han frem pisotlen og traff claudia Endret 9. august 2004 av Gandalf the Grey Lenke til kommentar
Asbjørn T. Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 men en ting...Hvordan i all verden klarer alltid en skurk å komme seg inn på CTU ( er det ikke det det heter....?), og få jobb der...? Jeg likte egentlig ikke den biten jeg heller. Blir på en måte akkurat det samme som hun dama (hjerneteppe ) i sesong 1. Men men. pluss hu dama (jernteppe ) i sesong 2 som begikk selvmord. men nå syns jeg det begynner å bli spennende. Hmm.. dama som tok selvmord? Var ikke det sesong 1? Den som var muldvarpen var jo Nina Myers... og hun som tok selvmord var jamey som jeg husker skjedde det i sesong 1. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå