Gudhjelpe Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 (endret) sesong 4 av 24? tuller du? Hadde vaert genialt med 24 sesonger da Endret 30. juni 2004 av Gudhjelpe Lenke til kommentar
mad2003 Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Det er sesong 3 som kommer nå. Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 6. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2004 Første episode er overstått. Jack Bauer er sur og gretten som vanlig. Dattera er like nydelig som vanlig. Alt er som det skal være. Første episode var lovende. Dette kan bli knallbra!! Lenke til kommentar
mad2003 Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 Var det noe dop han skulle stikke i armen rett før slutt da? Kim passet ikke med den hår stilen i det hele tatt Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 Var det noe dop han skulle stikke i armen rett før slutt da? Kim passet ikke med den hår stilen i det hele tatt d er ikke håret du skal se på vettu men når ble Jack Bauer sprøytenarkoman? kan ikke huske å ha sett noe om det i de tidligere sesongene på tv2. Og jeg har fått med meg ALLE episodene Lenke til kommentar
magio Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 Sesong 4 er under innspilling NÅ! Etter det jeg har lest blir det ikke noe sessong 4. Lenke til kommentar
-MarL- Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 Var det noe dop han skulle stikke i armen rett før slutt da? Kim passet ikke med den hår stilen i det hele tatt d er ikke håret du skal se på vettu men når ble Jack Bauer sprøytenarkoman? kan ikke huske å ha sett noe om det i de tidligere sesongene på tv2. Og jeg har fått med meg ALLE episodene Du vil få svaret i senere i sesongen. Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 men når ble Jack Bauer sprøytenarkoman? kan ikke huske å ha sett noe om det i de tidligere sesongene på tv2. Og jeg har fått med meg ALLE episodene Kan ikke huske å ha sett det jeg heller. Men, da denne sesongen begynte sto det "three years later", mye som kan ha skjedd på den tiden. Lenke til kommentar
Stringer Bell Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 Jepp tror han ble det under tiden han var med Salazar.. Lenke til kommentar
XanderX Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 tror dere at det blir sesong 4 i 24??? Håper det ,man de må sende den mye oftere helst 2 eller 3 ganger i uka!!!! Lenke til kommentar
EG-s Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 synd at en allerede har sett ferdig sesong 3 for lenge siden Lenke til kommentar
Svin Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 Jepp tror han ble det under tiden han var med Salazar.. Ja. Det var ganske innlysende. Det var jo hele tiden snakk om hva han hadde gjort sammen med Salazar, men ikke hva. Ikke utenkelig at han ble sprøytenarkoman når han skulle komme seg innpå en narkobaron... Får vel vite mer torsdag Forøvrig er det synd serien er så lang. Vanskelig å få med seg alle episodene. Bør vel strengt tatt se alle i samme slengen Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 tror dere at det blir sesong 4 i 24??? Håper det ,man de må sende den mye oftere helst 2 eller 3 ganger i uka!!!! De sender 24 to ganger i uka nå da. Mandager og torsdager. Lenke til kommentar
insider Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 det er bra, mer å se på fikk ikke med meg seriestraten av sesong 3, går den i reprise noe sted ? Lenke til kommentar
cherryk Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 i fjor hadde de 24-maraton over en helg(?), der de viste mange av de første episodene.. kanskje de har noe sånt i år også? hjelper deg kanskje ikke så mye nå, men.. ellers er de vel tilgjengelig på andre måter, som jeg ikke skal nevne her.. Lenke til kommentar
Lucifer 666 Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 ellers er de vel tilgjengelig på andre måter, som jeg ikke skal nevne her.. Lenke til kommentar
Svin Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 ellers er de vel tilgjengelig på andre måter, som jeg ikke skal nevne her.. Kjøp hele sulamitten på DVD... Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 ellers er de vel tilgjengelig på andre måter, som jeg ikke skal nevne her.. Kjøp hele sulamitten på DVD... ja! for det har alle vi fattige studenter råd til Lenke til kommentar
piit Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 24 er så utrolig bra Noen som vet om sesong 4 blir noe av eller ei? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå