Superslask Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 jeg håper VIRKELIG kasp får som fortjent. faens drittunge. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 ja ja det var det... når kommer episode nr.25 ??? det trengs Lenke til kommentar
Stringer Bell Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 24 over too bad... Nå er det bare litt over et halvt år til sesong 4! Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 24 over too bad... Nå er det bare litt over et halvt år til sesong 4! uff.. den skal boikottes Lenke til kommentar
balrog Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 (endret) Hadde ikke helt venta meg at Jack kutta av hånda til Chase. Den kom uventet. Endret 23. september 2004 av balrog Lenke til kommentar
smetho Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Endelig kan jeg titte på denne tråden her Har unngått den på grunn av frykt for spoilers. Holder nemlig 24 hellig! Helt siden første sesong har jeg vært lidenskaplig angående denne serien. Er derimot ikke så lett å IKKE oppsøke ting om serien på nettet pga jeg fortsatt vil ha noen overraskelser når jeg ser den. Der var 3 sesong slutt ja. Genialt! Denne sesongen har gått et skritt videre fra de to forrige ved at nå gjør faktisk Jack & Co de syke tingene folk trodde de gjorde tidligere, nemlig å drepe venner pga han må, og som nå, kappe av armen/handa av kompisen. Det hadde nok ikke skjedd tidligere, men nå er de på en måte nødt til å gjøre noe slikt for å kunne dra spenningen til et høyere nivå (kan fort bli "kjedelig" med 17,5t spilletid x 3). Venta derimot på en siste overraskelse som ville gjøre spenningen ulidelig frem til neste sesong (er det helt bekreftet at en ny sesong kommer?), men ble dårlig med akkurat det. Uansett, var nok meninga det Vel, bare å få bror min til å kjøpe denne sesongs DVD-pakke til meg også, har en snill bror PS. Har ikke lest gjennom tråden noe særlig, ville bare gi mine 5 øre til serien (5 øre i tillegg til bror min sine hundrevis av kroner ) Lenke til kommentar
Algron Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Rart at vi ikke fikk vite hva som skjedde med Tony... , men ellers en veldig bra avsluttning! Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Rart at vi ikke fikk vite hva som skjedde med Tony... , men ellers en veldig bra avsluttning! Hele neste sesong omhandler rettssaken mot Tony. Spenningen ligger jo i hvilken straff han får, hvis han i det hele tatt får straff da. Eller... kanskje ikke.... Men vi får nok vite hva som skjedde med han da. Lenke til kommentar
Döden Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 jeg håper VIRKELIG kasp får som fortjent. faens drittunge. Veit. Lenke til kommentar
piit Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Hoho! Produsentene gjør en god jobb med denne serien. Sånne avsluttninger gjør jo at man bare MÅ få med seg neste sesong også. *glede seg som en unge* Synd at Palmer bestemmer seg for ikke å stille til gjenvalg. Men jeg tror vi får se mer til han neste sesong alikevel. Sherry fikk som fortjent! Drittkjerring Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Og prisen for mest idiotisk innlegg går til....KASP...at det er mulig å bli så dum er ufattelig. Sitat "jeg håper VIRKELIG kasp får som fortjent. faens drittunge. " Sitat slutt Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 mente du at jeg hadde det dummeste innlegget? Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 hva var det kasp skreiv? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 mente du at jeg hadde det dummeste innlegget? Hvorfor har jeg en følelse av at det slutter med at Chase har en bombe på armen som Jack hogger av med en øks, for så å putte den i et kjøleskap? Eg meinte Kasp...og med god grunn. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Eg hadde jo eit håp om at Dimensionx hadde rett, og at det var noko Kasp hadde tenkt ut sjølv, men nei da...han fortalte slutten på serien lenge før den var ferdig...det kalles spoiler, og det liker INGEN :mad: Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 takk! jeg støtter en regel mot spoiling. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Kasp------------------><-------------TrulZern og alle de andre Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 er det helt bekreftet at en ny sesong kommer? Ja. Heldigvis for meg las ikke jeg Kasp sitt innlegg Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 24. september 2004 Forfatter Del Skrevet 24. september 2004 La dere merke til en liten logisk brist i sluttminuttene. 12:48 Jack hogger hånden av Chase, tar den med seg og slenger den i skapet. 12:53 Chase ligger på sykehus og får hånden sydd på igjen. Mao det går av og til litt fort i svingene i 24. Ellers en glimrende avslutning, jeg synes denne sesongen har vært like god som de 2 første. Et must i Dvdsamlingen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå