ahdrage Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Noe av det jeg liker med 24 er nettopp flks at chapelle døde. Du forventer at han i det siste sekund skal bli reddet på en eller anna måte.. Men det blir han ikke.. Litt trist kanskje, men det gjør serien bedre det gjør serien dårligere.... presidenten ville aldri ha gått med på å verken forhandle med terrorister, levere et lik eller drepe "snille" folk. Ikke? Hvordan vet du det? Mannen hadde jo kontroll over flere millioner menneske liv.. Å hvorfor skal absolutt handlingen i serien vere helt lik slik som det hadde skjedd i virkligheten? Da hadde serien blitt gørr kjedelig...... Lenke til kommentar
piit Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Rimelig spennende episode i dag. Lurer på hva som skjer når Saunders finner ut at de tar tatt datteren hans. *glede seg til torsdag* Lenke til kommentar
J0ppe Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 (endret) *glede seg til torsdag* Det er du ikke alene om EDIT: Skrivefeil Endret 7. september 2004 av J0ppe Lenke til kommentar
Zardoz Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Dakar Chapelle. R.I.P. Neida, han fortjente å dø det gjorde han slettes meg ikke! han var en hardt arbeidene uskyldig snill mann som ble henrettt på ordre av presidenten... Trist med Chapelle, ja. Han var beinhard, men var konstruktiv i forhold til trusselbildet. Og viste menneskelighet, som da han godkjente at folka i hotellet kunne få de selvmordskapslene. Rollen hans var mye mer nyansert i denne sesongen enn tidligere. Lenke til kommentar
Zardoz Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Arghh! Tåpelig når nøkkelpersoner som Michelle og Kim og Jane, fraktes fra et sted til et annet, og at transporteringen er så dårlig sikret. Manusforfatterne burde vært mer kreative når de først skal skal tyne historien, synes jeg Men spennende er det jo likevel. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Arghh! Tåpelig når nøkkelpersoner som Michelle og Kim og Jane, fraktes fra et sted til et annet, og at transporteringen er så dårlig sikret. Manusforfatterne burde vært mer kreative når de først skal skal tyne historien, synes jeg Men spennende er det jo likevel. helt hlet enig Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 noen som husker hvilket klokke slett 24 slutter? Lenke til kommentar
piit Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 noen som husker hvilket klokke slett 24 slutter? 13.00, vel? Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 noen som husker hvilket klokke slett 24 slutter? 13.00, vel? Jepp Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Shit! jeg trudde det var kl 9 eller 10 jeg. Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Shit! jeg trudde det var kl 9 eller 10 jeg. trodde også at det slutta kl. 10. Sabortøren som det var snakk om, tror jeg er Cloe. Hun har liksom forsinket CTU hele tiden. Har aldri likt Cloe. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 ..Men det var tony Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Hadde nok feil ja... Lurer på om dattera blir satt fri... *Gleder seg* Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Shit! jeg trudde det var kl 9 eller 10 jeg. trodde også at det slutta kl. 10. Sabortøren som det var snakk om, tror jeg er Cloe. Hun har liksom forsinket CTU hele tiden. Har aldri likt Cloe. skjønte du ikke at det var Tony Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Cloe har vel ikke forsinket noenting? hun gjør alt hun får beskjed om, pluss mye mer, raskere enn alle sammen. faktisk ser jeg ikke grunnen til at hu skal være en syndebukk. Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 14. september 2004 Forfatter Del Skrevet 14. september 2004 Jeg gikk glipp av gårsdagens episode. Noen som kan gi meg en kort oppsummering av handlingen? Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Almeida went AWOL og stakk med Jane. Lenke til kommentar
piit Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Litt skuffende at de kjører samme greia med Tony nå, som skjedde med Jack i sesong 1, var det vel. Men men, det er fortsatt like spennende. Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Noen som så 24 i går? Det var på tide at saunders ble tatt. så neste gang er det nest siste episode?? Lenke til kommentar
piit Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Noen som så 24 i går? Det var på tide at saunders ble tatt. så neste gang er det nest siste episode?? Yeah! Det blir utrolig spennende. Har på følelsen av at Saunders kommer til å finne på noe kødd. Ja, nå er det bare to episoder igjen. *glede seg* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå