Gå til innhold

Av/På brytere til 2 vifter FERDIG

Anbefalte innlegg

En ting: hvis man kommer til å sette begge bryterne på 5v. Ville det ikke oppstå en kortslutning da? Trenger man 3 veis eller 2 veis brytere?

Nooope... 5V - + 5V = 0V ;) Null spenning, null strøm :p

Så det koplings skjema med de bryterene litt lenger oppi der med 5, 7, og 12v er så idiot sikkert at det ikke kan kortsluttes uansett hvilke brytere man trykker inn så vil det ikke kortsluttes...??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...
  • 4 måneder senere...
Å lage viftestyring selv var jo rett og slett kult. Takk for ideen ;) Nå skal eg tenke ut noe, slik at eg har noe å gjør i sommerferien : :blush:

Jeg ville nok heller anbefalt å få en sommerjobb for så å kjøpe en viftestyring når augusten nærmer seg igjen. Litt mere økonomisk. Så kan du slenge på noe SLI greier med det samme.

:p

Lenke til kommentar
Å lage viftestyring selv var jo rett og slett kult. Takk for ideen ;) Nå skal eg tenke ut noe, slik at eg har noe å gjør i sommerferien : :blush:

Jeg ville nok heller anbefalt å få en sommerjobb for så å kjøpe en viftestyring når augusten nærmer seg igjen. Litt mere økonomisk. Så kan du slenge på noe SLI greier med det samme.

:p

Hah, over et år på å få seg viftestyring. Tror nok ikke viftestyring er en SÅ stor invistering. :p

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...