Shotherra Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 En ting: hvis man kommer til å sette begge bryterne på 5v. Ville det ikke oppstå en kortslutning da? Trenger man 3 veis eller 2 veis brytere? Nooope... 5V - + 5V = 0V Null spenning, null strøm Så det koplings skjema med de bryterene litt lenger oppi der med 5, 7, og 12v er så idiot sikkert at det ikke kan kortsluttes uansett hvilke brytere man trykker inn så vil det ikke kortsluttes...?? Lenke til kommentar
Shotherra Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 Takk skal dere ha folkens. Måtte bare vite det, for når jeg er på LAN trykker jo kammeratene av og på bryterne uten å vite hva de egentlig gjør..! (skryter litt av den hjemmelagde viftestyringen.. ) hehe... Lenke til kommentar
haqbar Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 bare meg som ikke får noen av bildene til å virke?? Vil gjerne lage viftestyring jeg og. marius_ev hva koster loddesett på clasern (bare helt enkelt)? Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 14. august 2004 Forfatter Del Skrevet 14. august 2004 Bruker forvirra.com som uploading side, er sikkert nede for øyeblikket håper jeg. Har det øverste settet på denne siden. Ikke det beste i verden, men det virker. Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 14. august 2004 Forfatter Del Skrevet 14. august 2004 Bildene er tilbake nå. Lenke til kommentar
haqbar Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 Får ikke bildene til å virke jeg. De ligger ikke på serveren til forvirra heller. lurer på hvor de har blitt av jeg Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 15. august 2004 Forfatter Del Skrevet 15. august 2004 Jo de virker nå. Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Å lage viftestyring selv var jo rett og slett kult. Takk for ideen Nå skal eg tenke ut noe, slik at eg har noe å gjør i sommerferien : Jeg ville nok heller anbefalt å få en sommerjobb for så å kjøpe en viftestyring når augusten nærmer seg igjen. Litt mere økonomisk. Så kan du slenge på noe SLI greier med det samme. Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 2. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2005 Å lage viftestyring selv var jo rett og slett kult. Takk for ideen Nå skal eg tenke ut noe, slik at eg har noe å gjør i sommerferien : Jeg ville nok heller anbefalt å få en sommerjobb for så å kjøpe en viftestyring når augusten nærmer seg igjen. Litt mere økonomisk. Så kan du slenge på noe SLI greier med det samme. Hah, over et år på å få seg viftestyring. Tror nok ikke viftestyring er en SÅ stor invistering. Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 21. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2005 Må nesten poste synet av hva som møtte meg da jeg skulle forandre litt på "viftestyringa" mi. Har ikke brukt loddebolt stativet siden jeg lagde dette. Korrosjon? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå