Marius_EV Skrevet 24. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2004 (endret) Utrolig at det kan skille så mye på like brytere, kan jo nesten få 3 stk til samme pris. Endret 24. juni 2004 av Marius_EV Lenke til kommentar
Shotherra Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Nå har jeg lagt et eget koplings skjema for viftene mine. Skulle gjerne ha lagt de ut, men har ikke no server/hjemmside å legge de ut på... Er det noen som er snille her og låner litt plass på sin server?? Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 24. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2004 http://www.forvirra.com/upload/index.php Lenke til kommentar
Shotherra Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 (endret) There u go. Her er mitt bilde Vil dette funke bra..?.. Hva om kan kortslutter med 5v fra begge bryterne? går det ann i hele tatt eller er den idiot sikker? Edit: Fikset linken... (forbanna link..) Endret 26. juni 2004 av CorVette Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 24. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2004 (endret) Det er rett. Når begge er koblet på 5V+ så vil viftene stå av. Endret 24. juni 2004 av Marius_EV Lenke til kommentar
Shotherra Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Det er rett. Når begge er koblet på 5V+ så vil viftene stå av. Da kopler jeg det opp slik.. må bare huske på å kontrollere bryterne før jeg starter pc.... Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Hmm.. Ser _ingen_ av bildene på side 1. Lenke til kommentar
am3k Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 Missliker sterkt slike topic! Hvorfor?? Jo jeg skjønner ikke bære Kunne selv tenke meg å lage no lignende, men desverre er jeg fullstendig idiot når jeg ser slikt. Men men... En kan lese seg til så mangt, men jeg har problemer med å skjønne koblingen mot strømkontaken. Dessuten kan jeg ikke/har aldri forsøkt lodding . . . Lenke til kommentar
Shotherra Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 Missliker sterkt slike topic!Hvorfor?? Jo jeg skjønner ikke bære Kunne selv tenke meg å lage no lignende, men desverre er jeg fullstendig idiot når jeg ser slikt. Men men... En kan lese seg til så mangt, men jeg har problemer med å skjønne koblingen mot strømkontaken. Dessuten kan jeg ikke/har aldri forsøkt lodding . . . Bruker denne, og denne, går helt fint... (da kan man glemme loddingen og sukkerbitene..) Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 Kabelsko heter det du linka til Corvette. Lenke til kommentar
am3k Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 Bruker denne, og denne, går helt fint... (da kan man glemme loddingen og sukkerbitene..) Takk takk hva var det jeg sa internett er tingen Lenke til kommentar
Shotherra Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Kabelsko heter det du linka til Corvette. Ja, det stemmer nok, men tok meg ikke tid til å skrive navnet eller så glemte jeg det Lenke til kommentar
Shotherra Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Takk takk hva var det jeg sa internett er tingen bare hyggelig (tror jeg skal lage en guide jeg og...) Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 1. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2004 Det er ikke vanskelig å lodde. Det er bare å kjøpe et lodde sett på ClasOhlson å prøve. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Det er ikke vanskelig å lodde. Det er bare å kjøpe et lodde sett på ClasOhlson å prøve. har du noen pris og link.. var en tur på clas, men fant ikke no sett.. Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 1. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2004 (endret) Søk på loddeverktøy i søke feltet på www.clasohlson.no, settet helt øverst på siden. Har det selv, ikke akkurat kjempe kvalitet, men fungerer til normalt bruk. Endret 1. juli 2004 av Marius_EV Lenke til kommentar
Crossy Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 Å lage viftestyring selv var jo rett og slett kult. Takk for ideen Nå skal eg tenke ut noe, slik at eg har noe å gjør i sommerferien : Lenke til kommentar
LOZER Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 Enkelt og greit. Slik de fleste vil ha det! :!: Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 19. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2004 Det enkle er ofte det beste. Lenke til kommentar
ok2k Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 En ting: hvis man kommer til å sette begge bryterne på 5v. Ville det ikke oppstå en kortslutning da? Trenger man 3 veis eller 2 veis brytere? Nooope... 5V - + 5V = 0V Null spenning, null strøm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå