ace_ventuora Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 (endret) Hallo. Jeg har er nytt kamera som trenger nytt minnekort. Skal på tur og drar tidlig fredag morgen. Har lagt det i handlekurven sammen med to neon-lys og en inverter. Er denne pakken hos meg på torsdag hvis jeg bestiler nå? Ace_Ventuora Endret 15. juni 2004 av ace_ventuora Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Det kommer vel an på hvor du bor. De sender samme dag hvis du bestiller før kl 15 iallfall, utover det vet jeg faktisk ikke. Men jeg har alltid fått varene innen 3 dager fra bestilling iallfall (Ålesund). Lenke til kommentar
ace_ventuora Skrevet 15. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2004 Bor på Lena, midt på Toten, som er ved Gjøvik. Lenke til kommentar
C4STOR Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Hallo. Jeg har er nytt kamera som trenger nytt minnekort. Skal på tur og drar tidlig fredag morgen. Har lagt det i handlekurven sammen med to neon-lys og en inverter. Er denne pakken hos meg på torsdag hvis jeg bestiler nå? Ace_Ventuora Kan du ikke bare ringe/maile netshop da??? Da får du jo et klart svar. Her i forumet blir jo alt rein gjetting Lenke til kommentar
ace_ventuora Skrevet 15. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2004 (endret) DA sender jeg en mail da. EDIT: Svaret jeg fikk: Heisann, Det eneste jeg kan garantere er at vi sender det fra oss i morgen. Jeg kan dessverre ikke love noe på vegne av posten og jeg tror vel at det vil bli problemer. Hadde du bestilt før 15.00 i dag så hadde det nok gått uten problem men nå er du nok for sendt ute. Ha en fin kveld Bestiller i kveld og håper på det beste Endret 15. juni 2004 av ace_ventuora Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå