Joachim_F Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Den britiske spillutgiveren Codemasters har akkurat gitt ut en pressemelding hvor de skryter av det kooperative gameplayet i Soldiers: Heroes of World War II. I tillegg forteller de om hvilke planer de har for spillet etter lansering. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Det her så jo egentlig bare helt fantastisk ut. Lenke til kommentar
Aggex Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Dette kommer til å bli rått. Demoen var veldig bra, selv om den var en smule vanskelig. Gleder meg. Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Jeg gidder ikke laste ned demoen nå, men kan noen som har prøvd den fortelle litt om hvordan det er i forhold til Commandos. Det ser ganske likt ut, likte godt Commandos og må nesten vurdere dette hvis det er like bra... Lenke til kommentar
Aggex Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Syns ikkje minner om Commandos. Mer RTSaktig-spill dette her.. flere units, mer action osv. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Dette kommer til å bli rått. Demoen var veldig bra, selv om den var en smule vanskelig. Gleder meg. Klarer ikke og vinne jeg. Klarer å ta de siste tanksene, men jeg har store problemer med å ta den rakett saken. jævla drit. Men fy faen for et spill det der skal jeg ha. Rått at man kan ødelegge absolutt alt de. Også ser byen ganske herja ut etter noen skudd vekslinger :-D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg