vmax Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Hvor kan jeg finne gratis programvare for spystopper? Lenke til kommentar
sim Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Er du kvalm ? Du kan jo kjøre daglig sjekk med programvare som ad-aware og spybot, samtidig som du kvitter deg med Internet Explorer. Lenke til kommentar
Royal Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Ja, hvis du mener spyware så kan du bruke disse: Spybot Adaware Begge er gratis Lenke til kommentar
RobinHood Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 På www.tucows.com under seksjoner for Internett - sikkerhet og evt. system utilities vil du finne det meste du trenger av software (free-, share-ware og demoer) Er enig med de over om at de to programmene er bra, samt ikke nødvendigvis kvitte seg med IE, men sørge for å holde denne samt hele Windows oppdatert Lenke til kommentar
Wild Berries Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Hei. Jeg har veldig god erfaring med SpywareBlaster. Stopper det meste, slik at Ad Aware og Spybot ikke har funnet noe enda. Gå for den. MvH WB Lenke til kommentar
Mogge_ Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Hei. Jeg har veldig god erfaring med SpywareBlaster. Stopper det meste, slik at Ad Aware og Spybot ikke har funnet noe enda. Gå for den. MvH WB Hvor får man lastet ned spywareblaster? Lenke til kommentar
kåre klut Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Er du kvalm ? Du kan jo kjøre daglig sjekk med programvare som ad-aware og spybot, samtidig som du kvitter deg med Internet Explorer. Prøv de anbefalte proggene...det funker for de fleste! I hvertfall for meg Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Hvor får man lastet ned spywareblaster? http://www.google.com/search?sourceid=navc...=spywareblaster Lenke til kommentar
Wild Berries Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Det var godt noen la inn linken til Deg, fikk du testet det ? Hadde vært greit om du kom med en tilbakemelding, for jeg leser ofte her inne at det er mange som bare anbefaler AD og Spy bot. Som sagt jeg har ikke et vondt ord om Spywareblaster, det stopper alt, enda og de oppdaterer ofte. Så vennligst gi en tilbakemelding. MvH WB Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Spybot 1.3 har Spybot-SD resident. Det blokker Spyware på dørmatta. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå