ClawHammer Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Jeg bruker linux som en brannvegg å jeg får ikke lastet fra Direkt Conekt å jeg har delt så mye som det står også, Hva skal jeg gjøre(har en mistanke om at brannveggen stopper meg ) Lenke til kommentar
Feynman Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 (endret) Ehhh.... Er dette alt du har av informasjon? Det du må se på er reglene som er satt i brannmuren. Det er i så fall der du kan finne ut om den blokkerer. Har ikke brukt DC så mye, men mener at den ikke bruker et standard port-nummer (Hub-admin setter et, men det fins nok et som er "normalt". Gjelder forøvrig alle inet-applikasjoner. Endret 15. juni 2004 av Feynman Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 (endret) Spør om porter etc. på nettverksforumet. Så kan vi eventuellt hjelpoe deg med å sette det opp. Men det er sikkert mange der som kjenner CC også... Endret 15. juni 2004 av kyrsjo Lenke til kommentar
TorS Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Etter noen sekunder søking på google fant jeg denne siden... Dette skal være portene du behøver å åpne for at DC skal virke... http://www.dslreports.com/faq/9796 Lenke til kommentar
Feynman Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Etter noen sekunder søking på google fant jeg denne siden... Dette skal være portene du behøver å åpne for at DC skal virke... Portene... ? Trenger vel bare 411. De andre må settes til at localhosten kan åpne dem, mens tilgangen utenfra er forbudt. Vær litt forsiktig med reglene, ellers kunne du like godt klart de med MS-produkter. Hvilken brannvegg er det snakk om forresten? Lenke til kommentar
Svennings Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 CC står i spm. ... Hvor? Jeg ser bare at han nevner at han har en linux brannmur. ExtremeSnowboarder: Hvis problemet er at du ikke får brukt DC, så kan du prøve å sette den i "passive mode". Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 15. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2004 ok takker skal prøve å opne de portene.. Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 CC står i spm. ... Hvor? Jeg ser bare at han nevner at han har en linux brannmur. ExtremeSnowboarder: Hvis problemet er at du ikke får brukt DC, så kan du prøve å sette den i "passive mode". hmm... jeg som leste litt feil der... Direct connetc ble til Clarc connect... Forøvrig holder det ikke å åpne portene - du må også "forwarde" de slik at de portene på ruteren peker på maskinen som står med CC. Hvilken ruterdistro bruker du? Lenke til kommentar
ratix Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Med dc++ kan du sette din egen port, jeg sitter bak firewall (nat) og dc++ funker utmerket med port satt til 2001 i dc++ configgen ( den har jeg såklart forwarda til min maskin) selv med wine Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå