Bloody Mess Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 SimBin har som mål å lage det mest realistiske bilspillet noensinne - GTR. Dere har kanskje hørt det før, men aldri med så mange lovord, og aldri fra SimBin. Vi har vært så heldige å få et svært detaljert og inngående intervju med utviklerne. Les hele artikkelen her Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Jeg har prøvd demo'en, og realistisk bilkjøring vil jeg ikke akkurat kalle det(Jeg merket ikke forskjell på arcade og sim.) Lenke til kommentar
Traxco Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 ikke all realisme må nøvendigvis være god realisme ! veldig flott grafikk på banene,bilene kunne uten tvil vært bedre grafikk på.. synes ikke handling på bilene var så bra,virket veldig nervøs og lett overstyring.dette må da kunne gjøres bedre ? vanskelig og kjøre ja,men synes ikke realismen kommer fram av den grunn.. synd,dette kunne vært et stort spill. men de kan jo rette noe av dette opp på fullversjonen. Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 16. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2004 (endret) Den utgitte demoen er som sagt bare en pressedemo, som navnet antyder ikke var ment for andre enn pressen. Men denne ble lekket og da synes de det var like greit å gi den ut. Med andre ord, dette er en veldig uferdig demo som på ingen måte representerer sluttproduktet. Endret 16. juni 2004 av odex Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Disse bilene har en stor effekt og bakhjulstrekk. Det er derfor lett at de overstyrer, i tillegg så er de nedvøse i virkeligheten. Demoen er ganske realistisk, men kjedelig med tastatur... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg