Tenshi Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Hei folkens, jeg MÅ ha hjelp her. Jeg har lånt en DVD-rom av fetteren til min far, og når jeg nå skulle ta den ut igjen av PCen, gikk alt fint. Også fant jeg ut at jeg hadde en CD inni, og da tenkte jeg som så, "jaja, får bare ta ut CDen manuelt da". Det burde i grunn gå greit, men dumme meg satte dvd-rommen på høykant, og når jeg trakk ut den CDen ligger opp i DVD-rommen, altså skuffen liksom. Så falt CDen ned i dvd-spilleren. Nå ligger CDen under selve skuffen, istedenfor oppi skuffen, hvordan kan jeg få den ut da? Jeg vil ikke begynne og demontere hele DVD-rommen, det er ikke min en gang så jeg vil rote så lite som mulig med den. Please hjelp meg, dette er krise. Tenshi B) Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Tror du må åpne selve chassiset på DVD-drevet, noe som gjør at du mister garantien. Send den inn, du. Lenke til kommentar
Tenshi Skrevet 15. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2004 For det koster jo ikke bare 10 000 000 000 000 000 000 kr sant Tenshi Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Har du en support-avtale, så er jo det gratis. Men åpner du chassiset, så mister du garantien. Husk det. Lenke til kommentar
Tenshi Skrevet 15. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2004 Er som sagt ikke min DVD-rom. Jeg får høre med han som eier den. Tenshi Lenke til kommentar
Tenshi Skrevet 15. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2004 Hey, nå har jeg fikset det, på en ganske morsom måte, er bare og bruke fantasien Jeg og en kamerat fixet det ved hjelp av en tank, og en negleklipper Vi tok en negleklipper og fikk lirket CDen 1cm ut ca, og tok tak med tangen. Jeg holdt selve dvd-rommen, mens kameraten min, som faktisk er ganske stor og har litt og dra med hvis dere skjønner, hehe, han tok tangen og dro til som faen. Der var CDen utav, den så faen ikkje ut, men den var utav Tenshi Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 får håpe det ikke var en verdiful CD da? Lenke til kommentar
Tenshi Skrevet 16. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2004 Hehe, neida. Det var en kopi jeg tok av Return to Castle Wolfenstein. Jeg skulle på LAN for ikke lenge siden, og jeg tar som oftest ikke med meg orignal CD med mindre jeg må. Vil ikke bli frastjålet noe verdifullt. Tenshi B) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå