6230 Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Jeg bruker BT - ingen kortleser altså. Jeg får til å overføre musikk til telefonen, men de havner i "musikkfiler" mappa på telefonen, og den er ikke større enn 6 MB. Det jeg vil få til er å overføre filer til minnekortet hvor det er litt mer romslig med plass. Hvordan velger man hvor filene skal legge seg? En ting til: skjer det hos andre enn meg at når man skal gå på "Filoverføring" i Nokia PC Suite at det vinduet som heter "Galleri" henger seg og får opp følgende feilmelding: Operasjonen kan ikke fullføres. Mvh 6230 Lenke til kommentar
krsyver Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Prøv å endre navnet på minnekortet. Kall det noe annet. Da vil du komme inn på alle mappene på galleriet. Kanskje også få lagt inn musikk på rett sted. Lykke til. Lenke til kommentar
cegeland Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Eller bare gå inn på f.eks mp3 sangen under galleri, trykk på valg deretter flytt. gå inn på minnekortet , trykk valg og derettter flytt hit. Lenke til kommentar
Fabber Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 En ting til: skjer det hos andre enn meg at når man skal gå på "Filoverføring" i Nokia PC Suite at det vinduet som heter "Galleri" henger seg og får opp følgende feilmelding: Operasjonen kan ikke fullføres. Jeg forsøker også å overføre mp3-filer til telefonen fra PC, og får samme feilmelding. Har siste firmware på telefonen (v03.15) og kjører Nokia PC Suite v6.1. Antar at det er Nokia Phone Browser jeg må bruke for å overføre filer til telefonen, enten det er i internminnet eller minnekortet? Lenke til kommentar
Fabber Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 En ting til: skjer det hos andre enn meg at når man skal gå på "Filoverføring" i Nokia PC Suite at det vinduet som heter "Galleri" henger seg og får opp følgende feilmelding: Operasjonen kan ikke fullføres. Jeg forsøker også å overføre mp3-filer til telefonen fra PC, og får samme feilmelding. Har siste firmware på telefonen (v03.15) og kjører Nokia PC Suite v6.1. Antar at det er Nokia Phone Browser jeg må bruke for å overføre filer til telefonen, enten det er i internminnet eller minnekortet? Ordna seg når jeg endret navn på minnekortet og omstartet ja. Funka fint med Phonebrowser. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå